توضیحات
The Media Handbook provides a practical introduction to the advertising media planning and buying processes. Emphasizing basic calculations and the practical realities of offering alternatives and evaluating the plan, this sixth edition reflects the critical changes in how advertising in various media is planned, bought, and sold by today’s industry professionals. Author Helen Katz looks at the larger marketing, advertising, and media objectives, and follows with an exploration of major media categories, covering paid, owned, and earned media forms, including digital media. She provides a comprehensive analysis of planning and buying, with a continued focus on how those tactical elements tie back to the strategic aims of the brand and the client.
کتاب رسانه ها مقدمه ای عملی برای برنامه ریزی و خرید فرآیندهای رسانه های تبلیغاتی فراهم می کند. با تاکید بر محاسبات عمومی و واقعیت عملی برای ارائه جایگزین و ارزیابی طرح، نسخه ششم کتاب نشان دهنده تغییرات مهم تبلیغات در رسانه های مختلف است که برنامه ریزی شده ، خریداری شده، و توسط متخصصان صنعت امروز فروخته می شود . به نظر می رسدهلن کاتز نویسنده کتاب ، اهداف بازاریابی، تبلیغات، و رسانه های بزرگتر را بررسی کرده، و با اکتشاف دسته عمده رسانه ها، و اشکال مختلف رسانه ای، از جمله رسانه های دیجیتال به این امر می پردازد. او با تمرکز مستمر بر چگونگی عناصر تاکتیکی به تحلیل جامع برنامه ریزی و خرید، برای نیل به اهداف استراتژیک بهره برداری از نام تجاری و مشتری می پردازد.