«پیتر کوپر»، برنده بهترین رمان تصویری جایزه «آینسر» سال ۲۰۱۶

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از Publishersweekly- در یکی از بهترین مهمانی‌های جایزه «آینسر» در سال‌های اخیر «پیتر کوپر» برای کتاب «خرابه‌ها» برنده جایزه بهترین رمان تصویری سال شد. کتاب خاطرات «جان لوئیس» به نام «کتاب دوم مارس» برنده بهترین اثر غیرداستانی شد و قرار شد تصویر «لیندا برری» و «مت گرونینگ» در سالن انسان‌های مشهور جایزه «ویل آینسر» طراحی شود.

مراسم در کمال شور و هیجان حاضران برگزار شد. نمایندگان کنگره مجری بخشی بودند که «جان لوئیس» برنده آن شد. آنها برای شگفت‌زده کردن «لوئیس» به این مراسم آمده بودند و با تشویق حاضران ایستاده در مراسم روبه‌رو شدند. «لیندا برری» و «مت گرونینگ» نیز با تشویق بسیار حاضران مواجه شدند. «لیندا برری» از برخورد حاضران شگفت‌زده شد و اشک ریخت. حضار نیز با ورود «گرونیگ» پس از «برری» به روی صحنه او را بسیار تشویق کردند و «گرونینگ» اعلام کرد «برری» همیشه در نوشتن آثارش منبع الهام او بوده است.
نویسندگان آثار تصویری هفت جایزه را با خود به خانه بردند. سال گذشته «نوئل استیونسون» با «نیمونا»، که نامزد بهترین جایزه ملی نیز شده بود، برنده بهترین داستان تصویری جایزه «آینسر» شد.
کتاب «روبات کوچک» نوشته «بن هاتکه» که داستان همکاری یک دختر کوچک با یک روبات است نیز جایزه بهترین داستان برای خوانندگان کتاب‌اولی شد. کتاب «آکادمی افسانه خیره‌کننده» نوشته «جیلیان تاماکی» نیز که کتابی کمدی درباره ابرقهرمانان است عنوان بهترین کتاب منتشرشده سال برای نوجوانان را از آن خود کرد.
در بخشی دیگر نیز نویسنده ژاپنی «شیپیرو میزوکی» جایزه بهتریک کتاب تصویری بین‌المللی را برای کتاب Showa که تاریخچه کوچکی از کشورش ژاپن ارائه می‌دهد به دست آورد. برادران دوقلوی برزیلی به نام‌های «فابیو مون» و «گابریل با» نیز جایزه بهترین رمان تصویری اقتباسی را برای کتاب «دو برادر» دریافت کردند.
مراسم این جایزه با تشویق حاضران و ابراز علاقه از طرف نویسندگان به پایان رسید.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x