درخواست «مارک میلار» از مردم برای انجام اعمال خیرخواهانه

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از گاردین، خود وی در این باره می‌گوید: «من شخصیت‌های انتقام‌جوی بسیاری خلق کردم اما پس از تماشای فیلم «سوپرمن» و کمک او به دیگر شخصیت‌ها واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم.

تاکنون معتقد بودم باید با بخش تاریک وجود انسان‌ها نیز آشنا شویم زیرا ممکن است همه چیزهای باارزش زندگی‌مان را با تقویت این بخش تاریک از دست بدهیم. هر قدر تاریک‌تر درباره موضوعات مطلب نوشتم خودم احساس بهتری داشتم و مردم بیشتر به آن علاقه‌مند شدند.»
اولین بار شخصیت «هاک» در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد. خود نویسنده معتقد است این کتاب وی بهترین بازنویسی است که تاکنون انجام داده است. وی عنوان می‌کند: «مردم نیز چنین نظری دارند. این شخصیت‌ها به آنان امید زیادی بخشید. مردم استقبال خوبی از این موضوع کردند. پس از اتفاقات وحشتناک اخیر در دنیا به این نتیجه رسیدم که دنیا به اندازه کافی اتقاقات بد دارد و من وظیفه دارم به بخش‌های خوب آن بخشی جدید بیفزایم.
طی دو هفته گذشته اتفاقات بسیار بدی در دنیا رخ داده است. اخبار دنیا در این مدت بسیار وحشتناک بوده است. مدت‌ها قبل به موضوع انجام کار خیرخواهانه و اشتراک آن با دیگران فکر کرده بودم اما امروز نیاز آن را بیش از پیش درک می‌کنم. دنیا نیاز به تغییر دارد. حتی یک حرکت کوچک ساده که مهربانی را به دیگران بیاموزد.
وقتی شروع به نوشتن کتاب «هاک» کردم در پی آن بودم که زندگی شخصی خود را نیز به آن نسبت دهم اما کار بسیار سختی بود. احساس می‌کنم انجام یک کار خوب در هر روز نه تنها به دیگران کمک می‌کند بلکه سبب می‌شود خود فرد تبدیل به انسانی بهتری شود. معتقدم دلیل علاقه ما به ابَرقهرمان‌ها جان‌سخت بودن آنان نیست بلکه مهربانی این شخصیت‌هاست. بنابراین با این کار ما هم می‌توانیم یک ابرقهرمان باشیم.
شاید این کار خوب شامل درست کردن چای برای فرد دیگری در محل کار یا تعارف شکلات یا بخشیدن صندلی‌تان در مترو به فردی دیگر یا پیامک مثبت دادن به کسی باشد که نیاز به تغییر دارد. این هفته با هم تلاش خواهیم کرد چنین کاری انجام دهیم. سپس اگر این موضوع تبدیل به عادت ما انسان‌ها شود نقش پادزهری را برای اخبار وحشتناک دنیا ایفا خواهد کرد.»
«هاک» نیز مانند دیگر داستان‌های «میلار» تبدیل به نسخه ویدئویی خواهد شد. شرکت «سونی» امتیاز ساخت فیلم را قبل از عرضه کتاب به بازار خریداری کرده است.
نویسنده برای انجام کارهای خیرخواهانه مردم جایزه‌ای نیز تعیین کرده است اما دلش نمی‌خواهد جایزه انگیزه اصلی افراد برای انجام اعمال خیرخواهانه باشد. وی بر این باور است:«اگر چه این جایزه ممکن است برای طرفداران آثار کمیک بسیار جذاب باشد اما موضوع مهم‌تر انجام کار خیر است. انجام کار خوب بدون هیچ دلیل و جایزه برای من اهمیت دارد. به نظر من اگر کسی صادقانه این کار را انجام دهد پس از دریافت جایزه نیز آن را نمی‌پذیرد و به دیگران می‌بخشد. در این صورت سنت «هاک» در داستان من نیز شکل واقعی به خود خواهد گرفت. جهان در حال حاضر محتاج چنین چیزی است.»

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x