​انتشار کتاب تصویری کودکان به قلم «استفن کینگ»

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از نشریه «گاردین»، داستان «چارلی قطار» (Charlie the Choo-Choo) نخستین کتاب مصور از مجموعه «برج تاریک» خواهد بود که «استفن کینگ» با نام مستعار «بریل ایوانز» آن را منتشر خواهد کرد. این داستان درباه قطاری است که به یکباره زنده شده و به همراه یک قهرمان کودک به نام «جیک چمبرز» سفری را آغاز می‌کند.

هر چند این کتاب به دلیل حضور یک قهرمان کودک در گونه آثار کودکان قرار گرفته است اما به همان سبک پراضطراب و خوفناک نوشته‌های «کینگ» خواهد بود: «جیک در حالی که نگاهی به چارلی قطار می‌اندازد درمیابد که نمی‌تواند به لبخند نقش بسته بر چهره او اطمینان کند. با خود می‌گوید، به نظر شاد می‌رسی اما فکر می‌کنم نقابی بر چهره داری. به نظر من اصلا شاد نیستی و حتی فکر نمی‌کنم چارلی نام واقعی تو باشد.»

این داستان مصور قرار است در ۲۲ ماه نوامبر وارد بازار کتاب شود. اگر چه «چارلی قطار» با نام مستعار منتشر می‌شود اما، بر روی جلد خود نقل قولی از «کینگ» به چشم می‌خورد – «اگر قرار باشد کتابی برای کودکان بنویسم، حتما مثل این خواهد بود.» و احتمالا این عبارات توصیه‌ای است برای والدین که باور کنند کتابی که انتخاب می‌کنند اثری است درباره داستان یک قطار و نه نوشته نویسنده سلطان وحشت و هراس.

البته این نخستین بار نیست که «استفن کینگ» به نشر کتابی برای کودکان اقدام می‌کند؛ او در سال ۲۰۰۴ نیز نسخه‌ای مصور از داستان «دختری که عاشق تام گوردون بود» را منتشر کرده بود.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x