ناشری که فقط شعر می‌فروشد!!!

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از پابلیشرز ویکلی-این ناشر با انتشار سومین کتاب شعر خود از «روپی کائور» به نام «شیر و عسل» رکورد جدیدی از خود به ثبت رساند. ۴۵۰ هزار نسخه از این کتاب در سال ۲۰۱۵ به فروش رفت و هم اکنون هفته‌ای ۳۰ هزار نسخه از آن به صورت میانگین به فروش می‌رود.

این انتشارات اولین کتاب خود را در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد. کتاب «عشق و بلا» نوشته «لانگ لیو» به پیشنهاد فرد دیگری در این انتشارات به چاپ رسید.
«کرستی ملویل»، ناشر و مدیر این انتشارات در این باره می‌گوید: «پیش از این کتابی تحت عنوان «کتاب روز غم‌ناک» نوشته «ترور گریو» منتشر کرده بودیم که بسیار پرفروش بود. در این میان «لیو» به دنبال ناشر بود و کسی انتشارات ما را به او پیشنهاد کرد. همانطور که مذاکرات برای عقد قرارداد بین این دو انجام می‌شد «لیو» که پیش از این کتاب دیگر خود را به صورت مستقل منتشر کرده بود اعلام کرد که انتشارات «Barnes & Noble» نیز به او پیشنهاد انتشار کتاب را داده‌اند و همین موضوع ما را برای عقد این قرارداد مطمئن کرد. در آن زمان کتاب «عشق و بلا» حدود ۱۵۰ هزار نسخه به فروش رفته بود و انتشارت ما در پی انتشار کتاب دوم نویسنده آن تحت عنوان «لالایی‌ها» در سال ۲۰۱۴ بود.»
علاوه بر فروش بالای کتاب «عشق و بلا» انتشار این کتاب دیدگاه دقیق‌تری از بازار نشر به «ملویل» داد. «متوجه شدم نسل جدیدی از زنان شاعر به عرصه آمده‌اند و عموما دهه سوم زندگی خود را سپری می‌کنند که بسیار خوب شعر می‌گویند و احساسات خود را به شکلی هنرمندانه به روی کاغذ می‌آورند.»
«ملویل» می‌گوید به کتاب «شیر و عسل» علاقه‌مند شده است زیرا «کائور» طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد. «او از دانشکده‌های مختلفی در آمریکا دیدن می‌کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تجربه‌ای جدید انجام دهیم.»
در پاییز سال گذشته که این کتاب برای اولین بار منتشر شد تا کنون مخاطبان بسیاری پیدا کرده است و هر روز خوانندگان آن افزایش می‌یابد. «ملویل» اعلام کرد که کتابفروشی انتشارات «بارنز» اعلام کرد «کتاب «شیر و عسل» از ارزش بالایی برخوردار است و این کتاب را در کنار کتاب «من پیش از تو» دیگر کتاب پرفروش بازار در ویترین خود قرار داده است. «کتاب «من پیش از تو» که همه می‌دانیم این روزها بازار را دردست گرفته است پشت ویترین است و ناگهان با کتاب «شیر و عسل» در ویترین روبه‌رو می‌شوید و این موضوع رضایت‌مندی انتشارات را فراهم می‌کند و این موضوع به دلیل رابطه خوب «کائور» با خوانندگانش است. هر بار که مطلبی جدید را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارد با استقبال بسیاری روبه‌رو می‌شود و این بدان معنا است که نوشته او افراد مختلف را تحت تأثیر قرار می‌دهد.»
«ملویل» معتقد است «قالب شعر روحیات زمانه ما را به خوبی انعکاس می‌دهد. آن هم در عصری که مردم با نوشته‌های کوتاه ارتباط بهتری برقرار می‌کنند. ما ناشر تخصصی شعر هستیم. همیشه سعی کرده‌ایم کتبی منتشر کنیم که معنای زندگی را نشان می‌دهد و در هدف خود پایدار هستیم.»
انتشارات «مک‌میل» در سال ۲۰۱۳ یک کتاب منتشر کرد. در سال ۲۰۱۴ نیز همین اتفاق تکرار شد. اما در سال ۲۰۱۵ سه کتاب منتشر کرد و قصد دارد در سال ۲۰۱۶ این تعداد را به ده عدد برساند. ناشر مخاطبان خود را یافته است و معتقد است «ناشر باید با مخاطب خود همراه شود و ما قصد داریم همین کار را انجام دهیم.»

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x