Voices, Identities, Negotiations, and Conflicts: Writing Academic English Across Cultures

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
Voices, Identities, Negotiations, and Conflicts Writing Academic English Across Cultures
Voices, Identities, Negotiations, and Conflicts Writing Academic English Across Cultures

Title: Voices, Identities, Negotiations, and Conflicts: Writing Academic English Across Cultures

Author: Phan Le Ha (Author, Editor), Bradley Baurain  

(Series: Studies in Writing (Book 22
Hardcover: 233 pages
(Publisher: Emerald Group Publishing Limited (January 27, 2011
Language: English
ISBN-10: 0857247190
ISBN-13: 978-0857247193ISBN-13: 978-1429282543

Size: ۱٫۶۶ MB

$۹۸٫۸۱ amazon price

قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط 

۳۳۶٫۰۰۰ تومان

۹۹٫۰۰۰ تومان

برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود

EN

This volume aims to provide insights into the process of knowledge construction in EFL/ESL writing – from classrooms to research sites, from the dilemmas and risks NNEST student writers experience in the pursuit of true agency to the confusions and conflicts academics experience in their own writing practices. Knowledge construction as discussed in this volume is discussed from individualist, collectivist, cross-cultural, methodological, pedagogical, educational, sociocultural and political perspectives. The volume features a diverse array of methodologies and perspectives to sift, problematise, interrogate and challenge current practice and prevailing writing and publishing subcultures; and most importantly, it does so by presenting to readers that writing for publications should genuinely be for knowledge development and should not be restricted to only the considered ‘knower of the game’. In this spirit, this volume wishes to break new ground and open up fresh avenues for exploration, reflection, knowledge construction, and evolving voices.

Contents
Problematising and Enriching Writing Academic English: An Introduction, Phan Le Ha and Bradley Baurain
۱٫ Crafting New Possibilities for Self: Ethics of Teaching Creative Writing in EFL, Rosemary Viete, Monash University, Australia
۲٫ The Writing and Culture Nexus: Writers Comparisons of Vietnamese and English Academic Writing, Phan Le Ha, Monash University, Australia
۳٫ Chinese Postgraduate Students Learning to Write in English: Towards an Understanding of L2 Academic Writing, Meihui Wang, Monash University, Australia
۴٫ Turning the Spotlight to International Students Internal Negotiations: Critical Thinking in Academic Writing, Ly Tran, RMIT University, Australia
۵٫ Staff Perceptions about the Role of Writing in Developing Critical Thinking in Business Students, Duong Bich Hang, Foreign Trade University, Vietnam
۶٫ I pain, I gain : Self-assessment in a Chinese University Academic Writing Course, Paul McPherron, Southern Illinois University, USA
۷٫ Cross-cultural Moral Explorations in Plagiarism, Bradley Baurain, University of Nebraska-Lincoln, USA
۸٫ Beyond the Accusation of Plagiarism, Qing Gu and A. Jane Brooks, University of Nottingham, UK
۹٫ Plagiarism, Intertextuality, and the Politics of Knowledge, Identity and Textual Ownership in Undergraduate ESL/EFL Students Academic Writing, Celia Thompson, University of Melbourne, Australia
۱۰٫ Developed World Influences on ESL/EFL Writing Situations: Differentiating Realities from Fantasies, Jayakaran Mukundan, Universiti Putra Malaysia, Malaysia
۱۱٫ Walking the Tightrope: An Inquiry into English for Academic Purposes, Matthew Piscioneri, Monash University, Australia
Afterword – Crossing Cultures in an Unequal Global Order: Voicing and Agency in Academic Writing in English, T. Ruanni F. Tupas, National University of Singapore, Singapore

.

FA

هدف از این حجم به ارائه بینش را به روند ساخت دانش در نگارش به زبان خارجی / ESL – از کلاس های درس به سایت های پژوهش، از معضلات و خطرات NNEST نویسندگان دانشجو تجربه در دستیابی به آژانس واقعی به تجربه ابهامات و درگیری دانشگاهیان در نوشتن خود را شیوه. ساخت و ساز دانش به عنوان مورد بحث در این دوره از فردگرا، جمع، میان فرهنگی، روش شناختی، آموزشی، آموزشی، فرهنگی اجتماعی و دیدگاه های سیاسی بحث شده است. حجم ویژگی های یک آرایه متنوع از روش ها و دیدگاه به غربال کردن، problematise، بازجویی و به چالش کشیدن عمل در حال حاضر و غالب نوشتن و نشر خرده فرهنگ. و از همه مهمتر، این کار را با ارائه به خوانندگان که نوشتن برای نشریات واقعا باید برای توسعه دانش و باید محدود به تنها در نظر گرفته دانا از بازی نخواهد شد. در این راستا، این حجم آرزوهای خود را به شکستن زمین جدید و باز کردن راه های تازه برای اکتشاف، انعکاس، ساخت و ساز دانش، و صدای حال تحول است.

فهرست
Problematising و غنی سازی نگارش دانشگاهی انگلیسی: مقدمه، افزار لو در هکتار و برادلی Baurain
۱٫ گر چه هنر امکانات جدیدی را برای خود: اخلاق آموزش نوشتن خلاق در EFL، رزماری Viète به، Monash دانشگاه، استرالیا
۲٫ نوشتن و فرهنگ رابطه: نویسندگان مقایسه ویتنامی و انگلیسی نگارش دانشگاهی، افزار لو هکتار، Monash دانشگاه، استرالیا
۳٫ چینی کارشناسی ارشد یادگیری دانش آموزان برای نوشتن به زبان انگلیسی: به سمت درک L2 نگارش دانشگاهی، Meihui وانگ، Monash دانشگاه، استرالیا
۴٫ عطف ویژه به مذاکرات بین المللی دانش آموزان داخلی: تفکر انتقادی در نگارش دانشگاهی، سال نوری ترنسپاندر، دانشگاه RMIT، استرالیا
۵٫ درک کارکنان در مورد نقش نوشتن در توسعه تفکر انتقادی در دانشجویان کسب و کار، دونگ Bich به قطع، تجارت خارجی دانشگاه، ویتنام
۶٫ من درد، من به دست آورید: خود ارزیابی در نوشتن دوره دانشگاه چینی علمی، پل McPherron، دانشگاه ایلینوی جنوبی، ایالات متحده آمریکا
اکتشافات اخلاقی ۷٫ میان فرهنگی در اقتباس از آثار ادبی، برادلی Baurain، دانشگاه نبراسکا در لینکلن، ایالات متحده آمریکا
۸٫ فراتر از اتهام سرقت ادبی، چینگ گو و A. جین بروکس، دانشگاه ناتینگهام، UK
۹٫ اقتباس از آثار ادبی، بینامتنیت، و سیاست دانش، هویت و متنی مالکیت در مقطع کارشناسی ESL / EFL دانش آموزان نگارش دانشگاهی، سلیا تامپسون، دانشگاه ملبورن، استرالیا
۱۰٫ تأثیرات طراحی و توسعه جهانی در ESL / EFL موقعیت های نوشته: واقعیت متمایز از توهمات، Jayakaran Mukundan، دانشگاه پوترا مالزی، مالزی
۱۱٫ قدم زدن در Tightrope می: یک پرس و جو به زبان انگلیسی برای اهداف علمی، متی Piscioneri، Monash دانشگاه، استرالیا
فرهنگ عبور در بازارهای نابرابر سفارش – آخر: ابراز و آژانس در نگارش دانشگاهی به زبان انگلیسی، T. Ruanni F. Tupas، دانشگاه ملی سنگاپور، سنگاپور

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x