Title: Memory Improvement: Implications for Memory Theory
Author(s): Michael M. Gruneberg (auth.), Douglas J. Herrmann, Herbert Weingartner, Alan Searleman, Cathy McEvoy (eds.)
Publisher: Springer New York
Year: 1992
Language: English
Pages: XII, 263 pp. 4 figs.
ISBN: 978-1-4612-7656-2, 978-1-4612-2760-1
Size: 11 MB
۹۴٫۰۵$:amazon price
قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط
۹۹٫۰۰۰ تومان
برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید
در خرید خود دقت کنید زیرا فایل فروش رفته متاسفانه قابل برگشت نیست.
قیمت ها به تومان است.
اگر فایل کتاب به صورت اتوماتیک و آنی ایمیل نشد، نگران نباشید ،
ایمیل:info@globyte.ir
یا اس ام اس :09369203564 کنید
براتون به صورت دستی ایمیل میکنیم.
کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .
جهت سفارش لطفا اطلاعات زير را تکميل نماييد :
پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود
Memory Improvement: Implications for Memory Theory brings together researchers working on various aspects in the field. Recent findings on memory improvement are examined, and their relevance to memory theory is demonstrated. A majority of the chapters review how certain psychological factors (psychopharmacology, emotional state, metamemory, strategies, practice, external aids, social interaction, context, and attention) may be influenced to improve one’s memory. In the final chapters an attempt is made to relate memory-improvement phenomena to the theory of memory improvement and to memory theory in general. This book extends understanding of memory and questions to what extent the memory system functions independently of the rest of the psychological system. The book is aimed at a broad spectrum of psychologists interested in state-of-the-art memory-improvement research from both a practical and a theoretical perspective.
تقویت حافظه: مفاهیم برای نظریه حافظه را با هم به ارمغان می آورد محققان کار بر روی جنبه های مختلف در این زمینه. یافته های اخیر در بهبود حافظه مورد بررسی قرار گیرد، و ارتباط خود را به نظریه حافظه نشان داده شده است. اکثریت از فصل بررسی چگونه عوامل روانی خاص (روان، حالت عاطفی، metamemory، استراتژی، عمل، کمک های خارجی، تعامل اجتماعی، بافت، و توجه) ممکن است تحت تاثیر حافظه را بهبود بخشد یکی است. در فصل نهایی تلاش شده است تا ارتباط پدیده های حافظه، بهبود به تئوری بهبود حافظه و به نظریه حافظه به طور کلی. این کتاب گسترش درک از حافظه و سوالات تا چه حد عملکرد سیستم حافظه به طور مستقل از بقیه سیستم روانی. این کتاب در طیف گسترده ای از روان شناسان علاقه مند در دولت از هنر، پژوهش های حافظه، بهبود از هر دو عملی و دیدگاه های نظری است.