Language at Play: Digital Games in Second and Foreign Language Teaching and Learning (Theory and Practice in Second Language Classroom Instruction)

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
Language at Play Digital Games in Second and Foreign Language Teaching and Learning (Theory and Practice in Second Language Classroom Instruction)
Language at Play Digital Games in Second and Foreign Language Teaching and Learning (Theory and Practice in Second Language Classroom Instruction)

Title:

Title: Language at Play: Digital Games in Second and Foreign Language Teaching and Learning Theory and Practice in Second Language Classroom Instruction
Authors: Julie Sykes, Jonathon Reinhardt , Judith E. Liskin-Gasparro, Manel E Lacorte

Series: Theory and Practice in Second Language Classroom Instruction
Paperback: 176 pages
(Publisher: Prentice Hall; 1 edition (December 16, 2012
Language: English
ISBN-10: 0205000851
ISBN-13: 978-0205000852

Size: ۵۶٫۴ MB

$۳۸٫۶۰ : amazon price

قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط 

۱۳۰,۰۰۰ تومان

۹۹٫۰۰۰ تومان

برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود

EN

How digital games can inform, enhance and transform L2 pedagogy

The potential of digital games in the second and foreign (L2) classroom is enormous but harnessing their potential for application in the L2 classroom, however, presents complex challenges.

In Language at Play: Digital Games in Second and Foreign Language Teaching and Learning , Sykes and Reinhart combine research from a variety of perspectives in applied linguistics, educational gaming, and games studies, and structure their discussion of five major concepts central to these areas: goal, interaction, feedback, motivation and context. While theoretically grounded, the volume’s audience is primarily practicing L2 professionals with classroom experience.

Intended for current and future foreign language teaching professionals, volumes in the Theory and Practice in Second Language Classroom Instruction series examine issues in teaching and learning in language classrooms. The topics selected and the discussions of them draw in principled ways on theory and practice in a range of fields, including second language acquisition, foreign language education, educational policy, language policy, linguistics, and other areas of applied linguistics.

FA

چگونه بازی های دیجیتال می تواند اطلاع رسانی، افزایش و تبدیل آموزش L2

پتانسیل بازی های دیجیتال در (L2) کلاس درس دوم و خارجی بسیار زیاد است، اما بهره برداری از پتانسیل خود را برای نرم افزار در کلاس درس L2، با این حال، چالش پیچیده است.

در زبان در بازی: بازی های دیجیتال در دوم و زبان های خارجی آموزش و یادگیری، سایکس و رینهارت ترکیب پژوهش از تنوع دیدگاه در زبان شناسی کاربردی، بازی های آموزشی، و مطالعات بازی، و ساختار بحث خود را از پنج مفاهیم عمده مرکزی به این مناطق: هدف، تعامل، بازخورد، انگیزه و زمینه. در حالی که به لحاظ نظری دارد، مخاطبان حجم در درجه اول تمرین متخصصین L2 با تجربه کلاس درس.

در نظر گرفته شده برای حرفه ای ها آموزش زبان های خارجی فعلی و آینده، جلد در تئوری و عمل در سری آموزش زبان دوم کلاس درس مسائل در آموزش و یادگیری در کلاس های درس زبان را بررسی کند. موضوعات انتخاب شده و بحثهای آنها را در راه اصولی در تئوری و عمل در طیف وسیعی از زمینه ها از جمله کسب زبان دوم، آموزش زبان خارجی، سیاست های آموزشی، سیاست، زبان، زبانشناسی، و مناطق دیگر زبان شناسی کاربردی را جلب کند.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x