Kapferer on Luxury

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
5 1 رای
رتبه بندی
Kapferer on Luxury
Kapferer on Luxury

Title: Kapferer on Luxury: How Luxury Brands can Grow Yet Remain Rare
Author: Jean-Noël Kapferer

Paperback: 240 pages
(Publisher: Kogan Page; 1 edition (March 28, 2015
Language: English
ISBN-10: 074947436X
ISBN-13: 978-0749474362

Size: 1.04 MB

$۳۹٫۹۵ : amazon price

قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط 

۱۳۶,۰۰۰تومان

۹۹٫۰۰۰ تومان

برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود

EN

In an industry where rarity and exclusivity are keys to success, business growth can be both positive and negative. In this book, renowned luxury and branding expert Jean-Noël Kapferer (author of the classic New Strategic Brand Management and co-author of bestseller The Luxury Strategy) offers a collection of carefully chosen new and popular essays that address issues relating to luxury growth. He provides answers to questions such as: how fast should a firm grow and where in the world should it do so, how much volume should a brand sell, and when does saturation occur?

Essays also address:
The challenges of sustaining luxury
The importance of remaining rare
The artification of luxury
Why luxury should not delocalize
Adapting the luxury organization to the web
An exploration into consumers’ psychology of luxury prices
The distinct business models of luxury brands

FA

در صنعت که در آن نادر و انحصار کلید موفقیت هستند، رشد کسب و کار می تواند هم مثبت و منفی است. در این کتاب، مشهور لوکس و نام تجاری کارشناس ژان نوئل Kapferer از (نویسنده کلاسیک جدید مدیریت استراتژیک نام تجاری و همکاری نویسنده کتاب پرفروش لوکس استراتژی) ارائه می دهد مجموعه ای از دقت انتخاب مقالات جدید و محبوب است که مسائل مربوط به رشد لوکس آدرس. با چه سرعتی باید یک شرکت رشد و جایی که در جهان باید آن را انجام این کار، چه مقدار حجم باید یک فروش نام تجاری، و چه زمانی رخ می دهد اشباع: او پاسخ به سوالات مانند فراهم می کند؟

مقالات نیز آدرس:
–The چالش های حفظ پایداری لوکس
–The اهمیت باقی مانده نادر
–The artification لوکس
لوکس –Why باید delocalize نیست
–Adapting سازمان های لوکس به وب
اکتشاف –An به روانشناسی مصرف کنندگان از قیمت های لوکس
–The مدل کسب و کار متمایز از مارک های لوکس

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
5 1 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x