Kapferer on Luxury نوشته شده در تاریخ 8 شهریور 1394 خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇 5 1 رای رتبه بندی Kapferer on Luxury Title: Kapferer on Luxury: How Luxury Brands can Grow Yet Remain Rare Author: Jean-Noël Kapferer Paperback: 240 pages (Publisher: Kogan Page; 1 edition (March 28, 2015 Language: English ISBN-10: 074947436X ISBN-13: 978-0749474362 Size: 1.04 MB $۳۹٫۹۵ : amazon price قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط ۱۳۶,۰۰۰تومان ۹۹٫۰۰۰ تومان برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید در خرید خود دقت کنید زیرا فایل فروش رفته متاسفانه قابل برگشت نیست.قیمت ها به تومان است.اگر فایل کتاب به صورت اتوماتیک و آنی ایمیل نشد، نگران نباشید ، ایمیل:info@globyte.irیا اس ام اس :09369203564 کنید براتون به صورت دستی ایمیل میکنیم. کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد . جهت سفارش لطفا اطلاعات زير را تکميل نماييد : پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود EN In an industry where rarity and exclusivity are keys to success, business growth can be both positive and negative. In this book, renowned luxury and branding expert Jean-Noël Kapferer (author of the classic New Strategic Brand Management and co-author of bestseller The Luxury Strategy) offers a collection of carefully chosen new and popular essays that address issues relating to luxury growth. He provides answers to questions such as: how fast should a firm grow and where in the world should it do so, how much volume should a brand sell, and when does saturation occur? Essays also address: The challenges of sustaining luxury The importance of remaining rare The artification of luxury Why luxury should not delocalize Adapting the luxury organization to the web An exploration into consumers’ psychology of luxury prices The distinct business models of luxury brands FA در صنعت که در آن نادر و انحصار کلید موفقیت هستند، رشد کسب و کار می تواند هم مثبت و منفی است. در این کتاب، مشهور لوکس و نام تجاری کارشناس ژان نوئل Kapferer از (نویسنده کلاسیک جدید مدیریت استراتژیک نام تجاری و همکاری نویسنده کتاب پرفروش لوکس استراتژی) ارائه می دهد مجموعه ای از دقت انتخاب مقالات جدید و محبوب است که مسائل مربوط به رشد لوکس آدرس. با چه سرعتی باید یک شرکت رشد و جایی که در جهان باید آن را انجام این کار، چه مقدار حجم باید یک فروش نام تجاری، و چه زمانی رخ می دهد اشباع: او پاسخ به سوالات مانند فراهم می کند؟ مقالات نیز آدرس: –The چالش های حفظ پایداری لوکس –The اهمیت باقی مانده نادر –The artification لوکس لوکس –Why باید delocalize نیست –Adapting سازمان های لوکس به وب اکتشاف –An به روانشناسی مصرف کنندگان از قیمت های لوکس –The مدل کسب و کار متمایز از مارک های لوکس خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇 Tags:best ebooks, cheaper ebooks, globyte.ir, Jean-Noël Kapferer, Kapferer on Luxury: How Luxury Brands can Grow Yet Remain Rare 1st Edition, Kogan, پی دی اف, دانلود Kapferer on Luxury: How Luxury Brands can Grow Yet Remain Rare 1st Edition, درخواست کتاب, رشد کسب و کار, سفارش کتاب, سفارش کتاب خارجی, فایل پی دی اف کتاب, کتاب پرفروش لوکس, کتاب های الکترونیکی, وایلی آنلاین ایبوک مطالب مرتبط: ۷Habits of Highly Effective People 2004 Optimum Cooling of Data Centers Application of Risk Assessment and Mitigation Techniques2014 Topology and Geometry for Physics 2011 افزایش ضریب تاثیر مجله ایرانی IPJ در سال 2013 5 1 رای رتبه بندی مشترک شدن وارد شوید اطلاع رسانی کن اطلاع رسانی در مورد دیدگاه های جدید پاسخ های جدید به نظرهای من Label {} [+] نام شما* ایمیل شما* آدرس وب سایت Label {} [+] نام شما* ایمیل شما* آدرس وب سایت 0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است. بازخوردها دیدن همه نظرات