Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
5 1 رای
رتبه بندی
Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less
Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less

Title: Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less
Author(s): Joe Pulizzi
Publisher: McGraw-Hill
Year: 2013
Edition: 1
Language: English
Pages: 256
ISBN: 0071819894, 9780071819893
Size: 6 MB

۱۵٫۸۱$: amazon price

قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط 

۶۰٫۰۰۰تومان

۹۹٫۰۰۰ تومان

برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود

توجه داشته باشید این کتاب فرمت ایبوک بوده و شماره صفحه و حاشیه ندارد اما قابل چاپ است.

NAMED one of  ۵ MUST-READ BUSINESS BOOKS BY FORTUNE MAGAZINE

Publishing is the NEW MARKETING.

How do you cut through the noise, commotion, and bad information that is right now cluttering up your customers’ digital space?

Epic Content Marketing.

One of the world’s leading experts on content marketing, Joe Pulizzi explains how to draw prospects and customers in by creating information and content they actually want to engage with. No longer can we interrupt our customers with mediocre content (and sales messages) our customers don’t care about.

“Epic Content Marketing” takes you step by step through the process of developing stories that inform and entertain and compel customers to act–without actually telling them to. Epic content, distributed to the right person at the right time, is how to truly capture the hearts and minds of customers. It’s how to position your business as a trusted expert in its industry. It’s what customers share and talk about.

Once we hook customers in with epic content, they reward us by sending our sales through the roof.
 
Epic Content Marketing provides everything you need to:
 
* Determine what your content niche should be to attract and retain customers
 
* Discover and develop your content marketing mission statement
 
* Set up a process for creating and curating epic content
 
* Learn how to leverage social and email channels to create–and grow–your audience
 
* Measure the performance of your content–and increase your content marketing budget

With in-depth case studies of how John Deere, LEGO, Coca-Cola, and other leading corporations are using content to drive epic sales, this groundbreaking guide gives you all the tools to start creating and disseminating content that leads directly to greater profits and growth.

Whether you’re the CMO of a Fortune 500, a digital marketer, or entrepreneur, “Epic Content Marketing” gives you the tools you need to vanquish the competition. Start your epic journey now!

Check out EpicContentMarketing.com for book bonus material and to download “20 Epic Examples of Content Marketing”

نام یکی از ۵ کتاب کسب و کار باید خوانده شده توسط FORTUNE MAGAZINE

چاپ و نشر بازاریابی جدید است.

چگونه می توانم شما را از طریق سر و صدا، اغتشاش، و اطلاعات بد است که در حال حاضر cluttering تا فضای دیجیتال به مشتریان خود را ‘کاهش؟

حماسه بازاریابی محتوا.

یکی از کارشناسان برجسته جهان در بازاریابی محتوا، جو Pulizzi توضیح می دهد که چگونه به منظور جلب چشم انداز و مشتریان در با ایجاد اطلاعات و محتوای آنها در واقع می خواهند برای تعامل با. دیگر نمی تواند ما را متوقف مشتریان خود را با محتوای متوسط (و پیام های فروش) مشتریان ما در مورد اهمیتی نمی دهند.

“حماسه بازاریابی محتوا” طول می کشد شما را قدم به قدم از طریق فرایند در حال توسعه داستان که اطلاع رسانی و سرگرم و وادار مشتریان به عمل – بدون گفتن آنها را به. محتوای حماسه، در زمان مناسب به فرد مناسب توزیع، این است که چگونه به واقعا تسخیر قلب و ذهن مشتریان. این که چگونه به موقعیت کسب و کار خود را به عنوان یک متخصص مورد اعتماد در صنعت آن است. این مشتریان چه اشتراک و بحث در مورد.

زمانی که ما مشتریان قلاب در با محتوای حماسی، آنها به ما با ارسال فروش ما از طریق سقف پاداش.

حماسه بازاریابی محتوا همه چیز شما نیاز به فراهم می کند:

* تعیین طاقچه مطالب خود را باید برای جذب و حفظ مشتریان

* کشف و توسعه بیانیه ماموریت بازاریابی محتوای خود را

* تنظیم یک فرآیند برای ایجاد و گردآوری محتوای حماسی

* * * * یاد بگیرید چگونه به اهرم کانال های اجتماعی و ایمیل برای ایجاد – و رشد – مخاطبان خود را

* اندازه گیری عملکرد از مطالب خود را – و افزایش محتوای بودجه بازاریابی خود را

با در عمق مطالعات مورد نحوه جان دیر، LEGO، کوکا کولا، و دیگر شرکت های بزرگ با استفاده از محتوا به درایو فروش حماسی، این راهنمای پیشگامانه به شما می دهد تمام ابزار برای شروع ایجاد و انتشار محتوایی که به طور مستقیم به سود بیشتر منجر می شود و رشد.

این که آیا شما CMO از ۵۰۰، بازاریاب های دیجیتال، و یا کارآفرین هستید، “حماسه بازاریابی محتوا” به شما می دهد ابزار شما نیاز به پیروز شدن رقابت. شروع سفر حماسی خود را در حال حاضر!

اتمام EpicContentMarketing.com برای مواد جایزه کتاب و دانلود “۲۰ نمونه حماسه بازاریابی محتوا”

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
5 1 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x