Content Marketing: Think Like a Publisher – How to Use Content to Market Online and in Social Media (Que Biz-Tech) 2011

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
Content Marketing: Think Like a Publisher - How to Use Content to Market Online and in Social Media (Que Biz-Tech) 2011
Content Marketing: Think Like a Publisher – How to Use Content to Market Online and in Social Media (Que Biz-Tech) 2011

Title: Content Marketing: Think Like a Publisher – How to Use Content to Market Online and in Social Media (Que Biz-Tech)
Author(s): Rebecca Lieb
Publisher: Que
Year: 2011
Language: English
Pages: 300
ISBN: 0789748371, 978-0-7897-4837-9
Size: 10 MB

۱۸٫۹۱$: amazon price

قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط 

۷۰٫۰۰۰تومان

۹۹٫۰۰۰ تومان

برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود

If you have a website, a blog, or even a Facebook or Twitter presence, you are a publisher. Think like one: build a digital content strategy that embraces words, images and multimedia to systematically enhance consumer engagement and conversion rates. In Content Marketing, world-renowned digital content expert Rebecca Lieb offers all the detailed, actionable guidance you’ll need. Lieb guides you through planning what you’ll say online, how and where you’ll say it, how often you’ll communicate, and how you’ll measure your effectiveness. She offers practical guidance for “listening” to conversations about your brand, products, and services, responding more effectively, and effectively informing those conversations. You’ll learn how to use your digital content strategy to shape marketing, branding, PR, SEO, customer and media relations, blog content, social media initiatives, and of course, your website. Lieb drills down to offer detailed, actionable advice for issues such as choosing distribution channels making sure you don’t run out of things to say making your content “findable” promoting two-way dialogue. Using her techniques, you can market far more effectively and personally build loyalty as you inform and entertain customers and reduce or even eliminate advertising costs. Think about it: why buy media when, today, you are the media?

اگر شما یک وب سایت، وبلاگ، یا حتی یک فیس بوک و یا توییتر حضور، شما یک ناشر است. فکر می کنم مثل یک: ساخت یک استراتژی محتوای دیجیتالی که پذیرای کلمات، تصاویر و چند رسانه ای به طور سیستماتیک افزایش تعامل مصرف کننده و نرخ تبدیل. در بازاریابی محتوا، متخصص محتوای دیجیتالی مشهور جهان ربکا Lieb ارائه می دهد تمام مفصل، راهنمایی عملی شما نیاز دارید. Lieb شما را از طریق برنامه ریزی آنچه شما می گویند آنلاین، چگونه و از کجا شما آن را می گویند، چگونه اغلب شما ارتباط برقرار، و چگونه شما اثر خود را اندازه گیری کند. او ارائه می دهد راهنمایی های عملی برای “گوش دادن” را به مکالمات مورد نام تجاری شما، محصولات و خدمات، پاسخ به طور موثر تر است، و به طور موثر اطلاع رسانی آن مکالمات. شما خواهید آموخت که چگونه به استفاده از استراتژی محتوای دیجیتال خود را به شکل بازاریابی، نام تجاری، روابط عمومی، SEO، مشتری و روابط رسانه ای، محتوای وبلاگ، طرح های رسانه های اجتماعی، و البته، وب سایت خود را. Lieb دریل کردن به مفصل، مشاوره عملی برای مسائل ارائه مانند انتخاب کانال های توزیع مطمئن شوید که شما از چیزهایی اجرا نیست که می گویند ساخت محتوای خود را “یافت می شود” ترویج گفت و گو دو طرفه. با استفاده از تکنیک های او، شما می توانید بازار دور موثرتر و شخصا ایجاد وفاداری شما به عنوان مطلع و سرگرم مشتریان و کاهش یا حتی از بین بردن هزینه های تبلیغات. در مورد آن فکر می کنم: چرا خرید رسانه هنگامی که، امروز، شما رسانه ها هستند؟

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x