​آلمان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از تایم‌ترک، آلمان به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی استانبول انتخاب شد. این کشور در چهار روز نخست (۱۲-۱۵ نوامبر) برگزاری نمایشگاه به معرفی فرهنگ و ادبیات خود خواهد پرداخت.

«تاثیر کلمات» شعاری است که آلمانی‌ها برای به وجد آوردن بیشتر مخاطبان ترک خود انتخاب کرده‌اند. همچنین اعلام شده که نویسندگان سرشناس آلمان در طول نمایشگاه با حضور در غرفه ملی این کشور با بازدیدکنندگان دیدارهایی داشته و در برنامه‌های جنبی نمایشگاه شرکت خواهند کرد.
موضوع اصلی نمایشگاه کتاب امسال استانبول «فلسفه و انسان» است و پروفسور دکتر ایونا کوچورادی، رئیس اتحادیه انجمن‌های فلسفه (FIPS) و رئیس انجمن فلسفه ترکیه نویسنده افتخاری آن خواهد بود.
درهای سی ‌و ‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول که برگزاری آن همزمان است با بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هنر استانبول ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان ‌ماه) گشوده شده و علاقه‌مندان کتاب خواهند توانست تا ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان ماه) با تازه‌های نشر ترکیه و جهان آشنا شوند.
امسال بیش از ۸۰۰ ناشر داخلی و خارجی برای شرکت در این نمایشگاه که از سال ۱۹۸۲ میلادی، هر ساله توسط انجمن ناشران ترکیه و با مشارکت مراکز و نهادهای مدنی این کشور در مرکز دائمی نمایشگاه تویاپ استانبول برگزار می‌شود، ثبت نام کرده‌اند.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x