گلخانه تولید پایه گل رز به روش استنتینگ و سیستم هوشمند در ایران

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

گلخانه تولید پایه گل رز به روش استنتینگ و سیستم هوشمند در ایران افتتاح شد. به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از ایسنا، گلخانه تولید پایه گل رز به روش استنتینگ و سیستم هوشمند گلخانه با حضور رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در این استان افتتاح شد.

اسماعیل پیرعلی در آیین افتتاح این گلخانه اظهار کرد: این گلخانه در مساحت یک‌هزار متر مربع و با اعتبار بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و با اشتغال‌زایی هشت نفر به صورت مستقیم و سه نفر به صورت غیر مستقیم با همکاری دانشگاه شهرکرد اجرا شده است.

پیرعلی خاطرنشان کرد: یکی از مزایای استقرار در پارک‌های علم و فناوری، هم افزایی شرکت‌های دانش‌بنیان و ترکیب دانش فنی است که در این طرح با استفاده از دانش الکترونیک، در کنار دانش کشاورزی، سیستم هوشمندسازی گلخانه‌ای در بستر فناوری اطلاعات شکل گرفته است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر پایه‌های گل رز با قیمت هر پایه ۲٫۵ یورو از کشورهایی نظیر هلند و کنیا وارد کشور می‌شود که این شرکت مستقر در پارک علم و فناوری استان موفق شده است این میزان را به یک پنجم کاهش دهد.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت که توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه ایجاد شده است، به عنوان مدل موفقی از توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و همکاری پارک علم و فناوری و دانشگاه به شمار می‌رود.

شما می توانید کتب و مقالات مربوط به علوم پایه را از گلوبایت کتاب تهیه کنید و اگر کتاب و مقاله مورد نظرتان موجود نبود از لینک درخواست کتاب نام آن را جهت بررسی برای ما بفرستید.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x