خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇

کتاب های انتشارات World Scientific

کتاب های انتشارات World Scientific سلام دوستان عزیز شما از این به بعد می توانید کتب یکی از بهترین ناشران بین المللی آسیای شرقی سنگاپوری را که در حوزه کتاب های علمی فعالیت دارند و کتاب های بسیار مهمی هم  نشر میدهند را از گلوبایت دریافت کنید. شما می توانید کتب این ناشر به نام World Scientific یا همان دانشمند جهان را به گلوبایت سفارش داده و با قیمت پایینی در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل بگیرید.

درباره World Scientific :

انتشارات World Scientific کارش را تنها با ۵ کارمند در سال ۱۹۸۱ آغاز کرد و بعد از گذشت کمتر از سه دهه در نیوجرسی، لندن، هنگ کنک، بیجینگ، شانگهایی و … دارای دفتر است. دفتر اصلی در سنگاپور واقع شده است و بیش از ۲۰۰۰ کارمند در زمینه های مختلف مشغول به کار هستند. همین رشد چشمگیر باعث شده است که world Scientific امروزه به عنوان یکی از مطرحترین ناشرین علمی جهان شناخته شود. این ناشر در سال، ۵۰۰ عنوان کتاب و ۱۲۰ مجله چاپ می کند و تا کنون بسیاری از عناوینش در دانشگاههای مطرح دنیا از جمله Harvard و California institute of technology به عنوان کتاب درسی معرفی شده است.

برخی از کتب موجود در زیر آمده است اما جهت دیدن کتب بیشتر به سایت این انتشارات World Scientific مراجعه کنید و نام کتاب مورد علاقه خود را از طریق لینکدرخواست کتاب به گلوبایت سفارش دهید.

 

برای دانلود لیست کتب موجود در World Scientific در زیر کلیک نمایید:

مهندسی برق ۲۰۱۷-www.Globyte.ir

مهندسی عمران ۲۰۱۷-www.Globyte.ir

مهندسی مکانیک و صنایع ۲۰۱۷-www.Globyte.ir

ریاضی ۲۰۱۷-www.Globyte.ir

شیمی ۲۰۱۷-www.Globyte.ir

محیط زیست ۲۰۱۷-www.Globyte.ir

مهندسی مواد و علوم نانو ۲۰۱۷-www.Globyte.ir

لیست کتاب های جدید (به روزسانی شده در می ۲۰۱۷) در زیر کلیک نمایید:

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇