کاربرد فناوری نانو در صنعت نفت در نمایشگاه نانو رونمایی شد

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

کاربرد فناوری نانو در صنعت نفت در نمایشگاه نانو رونمایی شد. به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از ایسنا، پژوهشگاه صنعت نفت با حضور در دهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو اقدام به ارائه ۶ دانش فنی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خواهد کرد.

ماموریت پژوهشگاه صنعت نفت استفاده از فناوری نانو برای رفع نیازهای تحقیقاتی صنعت نفت و دستیابی به دانش فنی تولید نانو مواد و ساخت تجهیزات پیشرفته مورد نیاز صنایع نفت،‌ گاز و پتروشیمی تعریف شده است.

بر این اساس در دهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو این پژوهشگاه تصمیم دارد اهم دستاودهای خود و کاربرد فناوری نانو را نظیر دانش‌های فنی‌ سیستم بازیافت بخارات هیدروکربن‏ها با نانو جاذب، تولید بازدارنده‏ خوردگی برای چاه‌‏های نفت و گاز، نانو افزایه‌های حفاری، نانو حسگرها، روش‌های حذف آلاینده‌ها و ذخیره‌سازی و جداسازی گاز را عرضه کند.

ارائه دستاوردهای نانو در صنعت و کاربرد فناوری نانو، ارائه دانش‌های فنی قابل واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان و به‌کارگیری توانمندی‌های ایجاد شده در صنایع دیگر از مهمترین اهداف پژوهشگاه برای حضور در این نمایشگاه است.

علاوه بر آن ماکت طراحی‌شده حذف آلاینده‌ بخارات بنزین و ساخت سامانه ارزیابی انتقال حرارت نانو عایق‌ها به منظور ارائه بهتر دستاوردها به نمایش گذاشته خواهد شد.

دهمین نمایشگاه فناوری نانو ۱۴ تا ۱۷ مهر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. شما می توانید کتب و مقالات مربوط به علوم مهندسی را از گلوبایت کتاب تهیه کنید و اگر کتاب و مقاله مورد نظرتان موجود نبود از لینک درخواست کتاب نام آن را جهت بررسی برای ما بفرستید.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x