واردکردن ضرر ۵ میلیون پوندی به آمازون توسط معترضان ضد آمازون!

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
واردکردن ضرر 5 میلیون پوندی به آمازون توسط معترضان ضد آمازون!
واردکردن ضرر ۵ میلیون پوندی به آمازون توسط معترضان ضد آمازون!

کمپین اعتراضی به شیوه‌های کسب‌وکار آمازون در انگلیس توسط گروه موسوم به «ضد آمازونی‌های ناشناس»/ Amazon Anonymous ضرر ۵ میلیون پوندی را در شب‌های کریسمس که پرترافیک‌ترین روزهای کاری برای بزرگ‌ترین خرده‌فروش دنیاست، نصیب این کمپانی آمریکایی کرده‌اند.

۲۲ دسامبر (اول دی ۱۳۹۳) ضد آمازونی‌ها با ارسال کارت تبریک کریسمس ۲ متری به ساختمان مرکزی آمازون در منطقه اسلو/ Sloughانگلیس، خطاب به کریستوفر نورث، مدیر شعبه انگلیس از وی خواستند تا حداقل دستمزد را برای آن‌ها در فصل تعطیلات و کریسمس که روزهای کاری آن‌هاست، در نظر گیرد.

آن‌ها همچنین با نوشتن کامنت‌های تند و تیز علیه آقای نورث در صفحه فیس بوک آمازون، اعتراضات شدید خود را نسبت به رفتار مدیریتی وی اظهار داشتند.

«به کس‌های» یکی از معترضان گفت لابد آقای نورث تاکنون صدها کارت تبریک کریسمس از طریق ایمیل دریافت کرده است ولی ما فکر کردیم برای وی هدیه ویژه‌ای ارسال کنیم. وی گفت مشتاقانه منتظر پاسخ از سوی وی است.

با توجه به محاسبه هزینه‌های اساسی زندگی در انگلیس هر ساعت پرداخت باید دست‌کم ۷پوند و ۸۵ پنی باشد که در مورد کارکنان آمازون با ۷ پوند و ۳۹ پنی شروع‌شده و بعد از ۲۴ ماه کار به ساعتی ۸ پوند و ۹۰ پنس می‌رسد و البته اغلب در ۱۲ هفته اول ساعتی ۶ پوند و ۷۰ پنی می‌گیرند که این رقم پایین‌تر از رقم حداقل دستمزد برای دخل‌وخرج بوده (living wage) و اجحاف در حق کارکنان آمازون است.

تاکنون بیش از ۴۱۵۰۹ امضاء علیه آمازون جمع‌آوری‌شده که اظهار کرده‌اند بیش از ۵٫۵۳ میلیون پوند از پول خود را در سایر سایتها غیر از آمازون خرج کرده‌اند که این یعنی ضرر ۵٫۵ میلیون پوندی برای آمازون!

بدین ترتیب اولین چالش عمده کریسمسی بر سر راه بزرگ‌ترین خرده‌فروش آنلاین دنیا قرارگرفته است و فرار از پرداخت مالیات نیز اتهام دیگری است که آمازون نتوانسته خود را از آن تبرئه کند.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x