نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۱۵ پذیرای بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌های آشپزی جهان

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2015 پذیرای بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌های آشپزی جهان
نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۱۵ پذیرای بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌های آشپزی جهان

نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت ۲۰۱۵ که از ۱۴ الی ۱۸ اکتبر برگزار خواهد شد، بهترین و برترین ناشران حوزه آشپزی را در «گالری گورمت» گردهم خواهد آورد.

در این رخداد کتابی علاوه بر عرضه کتاب‌های آشپزی، شوی ویژه آشپزخانه نیز اجرا خواهد شد. «یورگن بوس» مدیر نمایشگاه فرانکفورت دراین‌باره گفت هدف توانمندسازی جوامع متنوع ناشران در سطح جهانی است که مدیریت نمایشگاه از آن به عنوان برنامه درازمدت خود در جهت ارتقاء صنعت نشر استفاده می‌کند تا ضمن کمک به مشتریان باعث رونق کسب‌وکار بین‌المللی نیز شود و نمایشگاه ۲۰۱۵ پتانسیل بزرگی در این رابطه آزاد خواهد کرد.

اما در دیگر سو، تشکیلات گورمند و مسئولان جایزه جهانی آشپزی گورمند هستند که با امضای قراردادی با نمایشگاه فرانکفورت مقدمات ورود دنیای کتاب آشپزی را به آلمان فراهم می‌آورند.

گفتنی است جایزه جهانی کتاب آشپزی گورمند در سال ۱۹۹۵ توسط «ادوآرد کوانترو» فرانسوی راه‌اندازی شد که دران هر ناشری از هر کشوری در دنیا می‌تواند وارد رقابت برای کسب عنوان برترین شود.در سال ۲۰۰۸ کتاب‌های آشپزی از ۱۰۲ کشور جهان در رقابت برترین کتاب آشپزی گورمند شرکت کردند.

ادوآرد کوانترو گفت بیش از ۲۰ سال از زمانی که پدرش جایزه کتاب آشپزی را راه انداخته می‌گذرد و اکنون می‌خواهد در فرانکفورت ۲۰۱۵ بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب آشپزی را عرضه کند. وی افزود تصمیم گرفته بعد از نمایشگاه آشپزی در فرانکفورت نمایشگاه دیگری در اروپا دایر نکند.

بدین ترتیب بزرگ‌ترین ناشران و علاقه‌مندان به دنیای آشپزی در نمایشگاه فرانکفورت اولین تجربه هم سو با نمایشگاه کتاب فرانکفورت را خواهند داشت.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x