دانلود Foxit Advanced PDF Editor v3.0.4 – نرم افزار ویرایش فایل های PDF

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
برای ویرایش فایل های PDF خود چه می کنید؟ موارد زیادی پیش می آید که نیاز است یک کلمه یا جمله در یک فایل PDF تغییر کند و تبدیل PDF به متن و ویرایش و تبدیل مجدد به PDF وقت گیر و گاهی غیر ممکن است. در این موارد نیازمند برنامه ای هستیم که امکان تغییر مستقیم و ذخیره مستقیم و آنی تغییرات در یک فایل PDF را به ما بدهد.
Foxit Advanced PDF Editor نرم افزار قدرتمند و کوچک و مفیدی است که توسط آن قادر به بازکردن فایل های PDF و ایجاد تغییرات در تمام بخش های آن خواهید بود. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های PDF را به طور مستقیم ویرایش کنید و نیاز به انتقال متن آن ها به برنامه دیگر و ویرایش و ساخت مجدد فایل PDF‌ نیست. البته این برنامه بر روی PDF‌ هایی که عکس هستند و PDF هایی که قابل ویرایش نیستند کاری نمی تواند انجام دهد. بعضی از فایل های PDF نیز در مقابل تغییر، دارای محدودیت هستند و نمی توان آن ها را با این برنامه ویرایش کرد. این برنامه می تواند فایل های متنی ای را که توسط برنامه Adobe Acrobat Professional و نرم افزارهای دیگری که یک فایل PDF را به صورت استاندارد درست می کنند ویرایش کند. شما به راحتی با استفاده از این نرم افرار می توانید قسمتی از فایل PDF را انتخاب کنید، حذف نمایید، دوران دهید، کپی کنید و ….
در انتها بعد از اینکه تغییرات را روی فایل مورد نظر اعمال کردید به راحتی می توانید فایل خود را با پسوند PDF ذخیره کنید یا اگر دوست داشتید از آن پرینت بگیرید. از کاربردهای مهم این برنامه تکمیل یک فرم است که به صورت یک فایل PDF آن را دریافت کرده اید و دیگر نیازی به چاپ و تکمیل فرم به صورت دستی و اسکن آن نیست.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Foxit Advanced PDF Editor:
– ویرایش سریع و آسان فایل های پی دی اف و همچنین نمایش آن ها با کیفیتی تقریباً مانند نرم افزار Adobe Reader
– نمایش کامل و بدون خطای فایل های پی دی اف
– قابلیت بهینه سازی فایل پی دی اف
– قابلیت انتخاب و کپی گرفتن قسمتی از محتویات فایل پی دی اف
– قابلیت وارد کردن فونت
– قابلیت وارد کردن یک صفحه از فایل پی دی اف دیگر
– حذف هر اشیا موجود در فایل پی دی اف
– گرفتن خروجی از ۱ یا چند صفحه
– مدیریت و کنترل راحت صفحات
– اضافه کردن متون و قرار دادن خطوط و اشکال مختلف و تغییر فونت و سایز
– استفاده از رنگ های گوناگون
– توانایی اضافه نمودن تصاویر به فایل پی دی اف
– قابلیت Copy & Paste کردن متون و Object های مختلف از داخل محیط ویندوز به محیط نرم افزار
– ایجاد تغییرات در فایل های گرافیکی و وارد و خارج نمودن صفحات پی دی اف
– دارای کلید Shortcut و آیکون
– و …
راهنمای نصب:
۱- نرم افزار را نصب کنید.
۲- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
۳- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های ۷ و ۸ و یا ۱۰ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
۴- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
– در ویندوز ۷: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز ۸: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
– در ویندوز ۱۰: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک های دانلود:
 دانلود – ۲۴٫۷ مگابایت
 دانلود کرک (به تنهایی)
 بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب
رمز فایل: www.p30download.com
خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x