دانلود ePUB to PDF Converter v1.2 – نرم افزار تبدیل فرمت ePUB به PDF

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی شاهد کتابخوان ها، تبلت ها و تلفن های همراهی هستیم که قابلیت خواندن کتاب های دیجیتالی را به ما می دهند، ابزاری که کتابخوانی را بسیار آسوده تر و عمومی تر می کند. کتاب های الکترونیکی دارای فرمت های گوناگونی از قبیل PDF، EPUB، MOBI، TXT و … هستند. epub کوتاه شدهٔ  (electronic publication) و یک استاندارد باز و آزاد برای کتاب الکترونیکی است که توسط انجمن بین المللی انتشارات دیجیتال (IDPF) بوجود آمده است. این فرمت برای ساخت کتاب‌های الکترونیکی، مجلات و روزنامه‌ها به کار می‌رود. تفاوت اصلی بین فرمت ePub و یک فایل معمولی با فرمت Doc در این است که کتاب‌های الکترونیکی با فرمت epub قابلیت بهینه‌سازی بیشتری برای گوشی‌های موبایل هوشمند (آندروید، ویندوز موبایل، اپل و …)، تبلت‌ها و رایانه‌ها که هر روز فراگیرتر می‌شوند را داراست.
ePUB to PDF Converter نرم افزار ساده ایست که برای شما امکان تبدیل فرمت کتاب های دیجیتالی EPUB را به فرمت PDF، فراهم می کند. همچنین این نرم افزار قابلیت پردازش دسته ای فایل ها را نیز دارا می باشد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است، تنها کافیست کتاب های الکترونیکی EPUB را انتخاب کرده و بر روی دکمه Convert کلیک کنید تا اسناد پی دی اف،از طریق تنظیمات پیش فرض، ایحاد شوند.
ePUB to PDF Converter is a simple tool that will help you generate Portable Document Format files from EPUB e-books. The program is able to process batches of files at once, so you can have your PDF files ready on the go.
خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x