معرفی بهترین ناشران خارجی حوزه علم در سال 2013

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

mc gra hill

ناشران برتر حوزه علوم دنيا در سال 2013 شناخته شدند.
به گزارش گلوبایت کتاب، برترين ناشران سال 2013 حوزه علوم را معرفي شدند. در چهار رديف نخست اين جدول «پيرسون»، «ريد الزوير»، «تامسون رويترز» و «ولترز کلوور» قرار دارند. چهار ناشري که جايگاه خود را نسبت به سال 2012 حفظ کرده‌اند.

elsevier
اما انتشارات «راندوم هاوس» که در سال‌هاي 2012 در جايگاه پنجم قرار داشت، با سقوط سه پله‌اي در سال 2013 در رديف هشتم جاي گرفته و انتشارات «مک گروهيل» نيز مقام هفتمي خود را حفظ کرده است.
«هاچت ليور» نيز از ناشراني است که در سال 2013 با سقوط يک پله‌اي در جايگاه ششم جاي گرفته است. انتشارات «گروپ پلنت» نيز با دو رتبه نزول نسبت به 2012 در رتبه هشتم اين جدول نشست.
دو رتبه انتهايي اين جدول نيز تغيير چنداني نکرده و تنها دو ناشر مطرح جهان يعني «اسکولاستيک» و «هلتزبرنک» در سال 2013 جاي خود را با يکديگر تعويض کردند. «اسکولاستيک» با يک پله صعود به رتبه نهم رسيد و «هلتزبرنک» عنوان دهمين ناشر برتر سال 2013 جهان را از آن خود کرد.

globyte logo
بنابر اعلام پايگاه اينترنتي «wischenbart» در سال 2012، گردش مالي صنعت نشر جهان افزون بر 114 ميليارد دلار بوده است.
20 کشور نزديک به 93 ميليارد دلار از کل گردش مالي دنيا را به خود اختصاص داده‌اند. کشور‌هايي مانند ترکيه، چين،‌ هند و ژاپن از جمله‌ کشور‌هاي آسيايي موفق در حوزه نشر هستند.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x