مامور امنیتی کاخ سفید از کلینتون‌ها در ​«بحران شخصیت» سخن گفت

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

به گزارش گلوبایت کتاب  به نقل از دیلی میل،  در «بحران شخصیت» (Crisis of Character) «بایرن» درباره فرهنگ رفتاری و شخصیتی «هیلاری کلینتون» همسر رییس جمهوری پیشین آمریکا و نامزد فعلی ریاست جمهوری این کشور از حزب دموکرات سخن گفته است؛ هر چند به گفته او بسیاری از جزئیات مربوط به خانواده «کلینتون»ها تحت ممنوعیت‌های شدید امنیتی غیرقابل انتشار تشخیص داده شده و تیم کلینتون دوم، نویسنده کتاب را برای برملا کردن تمامی نکات درباره «هیلاری کلینتون» واقعی تهدید کرده است.

با وجود این «بایرن» در حد امکان توانسته است نکاتی را درباره رفتارهای سیاسی و شخصی «بیل» و «هیلاری کلینتون» و افراد وفادار به آن‌ها در اختیار خوانندگان قرار دهد. کتاب شامل روایت‌های دست‌اول از رسوایی‌های شناخته شده و نشده و جزئیات رفتاری این خانواده چه در حوزه شخصی و چه سیاسی است.

«بایرن» هم‌چنین تلاش کرده است تا دسیسه‌های خانواده رییس جمهوری پیشین آمریکا به‌ویژه «هیلاری» برای تخریب دشمنان واقعی و ذهنی آن‌ها را به تصویر بکشد. بر اساس محتویات کتاب، نویسنده دریافته است که برای «کلینتون»ها حکومت داری در مرحله دوم تصمیم‌گیری‌ها قرار داشته است.

وی گفته است انتشار این کتاب با این هدف انجام شده است که شاید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هواداران «هیلاری کلینتون»، نامزد پیشرو حزب دموکرات شناخت بیشتری درباره «هیلاری» واقعی پیدا کنند. «بایرن» یکی از محافظان امنیتی کاخ سفید بود که برای رسوایی «مونیکا لووینسکی» و «بیل کلینتون» در سال ۱۹۹۸ مورد پرسش هیات عالی قضات قرار گرفته بود. این محافظ امنیتی پیشین کاخ سفید در کتاب خود به جزئیات بیشتری از مشاهدات خود درباره این رسوایی پرداخته است.

پیش از این نیز «ران کسلر»، روزنامه‌نگار محقق در کتاب «جزئیات خانواده اول» مدعی شده بود که ماموران کاخ سفید به دلیل رفتارهای عجیب «هیلاری» بر این باور بودن که ازدواج وی با «بیل» فرمایشی بوده است. این کتاب افشا کرده است که ماموران امنیتی کنونی و پیشین به شدت از بودن در کنار «هیلاری» ابراز نارضایتی کرده اند.

در کتاب «بحران شخصیت»، نیز نویسنده رییس جمهوری پیشین آمریکا را مدیری دردسرساز و سهل‌الوصول توصیف کرده است. با وجود این «بایرن» «هیلاری» را درست نقطه مقابل «بیل» نشان داده و گفته است که نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری آمریکا شخصیتی بسیار گستاخ دارد و با دیگر ماموران رفتاری خشن داشته است. در هر دو کتاب «کسلر» و «بایرن» آمده است که «هیلاری» همگان را گماشته خود می‌پنداشت و حتی عبارت «خفه شو» رایج‌ترین پاسخ وی به صبح‌بخیر ماموران امنیتی بوده است. اما به‌ویژه «کسلر» در کتاب «جزئیات خانواده اول» تاکید کرده است که «هیلاری» فقط در میان مردم لبخند بر لب و قیافه‌ای محبوب دارد.

گفته می‌شود انتشار کتاب «بحران شخصیت» نگرانی‌های عمیقی را در کاخ سفید و اعضای حزب دموکرات موجب شده است.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x