دوره آموزشی «آنالیز و شناسایی کانی‌های رسی با روش پراش پرتو ایکس» در دانشگاه تهران

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
5 1 رای
رتبه بندی

به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از ایسنا، دوره آموزشی «آنالیز و شناسایی کانی‌های رسی با روش پراش پرتو ایکس» به منظور آشنا کردن فعالان این حوزه با روش‌های پراش پرتو ایکس و اجزای دستگاه از سوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

آزمایشگاه اشعه ایکس دانشکده مهندسی معدن، پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران در نظر دارد تا دوره آموزشی «آنالیز و شناسایی کانی‌های رسی با روش پراش پرتو ایکس» را از ۲ تا ۵ اسفندماه امسال با اعطای گواهینامه معتبر برگزار کند.

مباحث تئوری و عملی این دوره آموزشی توسط استادیار دانشکده مهندسی معدن، دکتر گلناز جوزانی کهن، دارنده مدرک معتبر بین‌المللی از شرکت سازنده دستگاه و عضو فعال مرکز بین‌المللی داده‌های پراش پرتو ایکس (ICDD) تدریس می‌شود.

در این دوره شرکت‌کنندگان با موضوعاتی چون «آشنایی با روش پراش پرتو ایکس (XRD) شامل مباحث بلورشناسی، ویژگی‌های پرتوایکس، تئوری روش پراش پرتو ایکس، آشنایی با اجزای دستگاه، مزایا و معایب روش XRD و تفسیر نمودارها»، «آشنایی با کانی‌های رسی»، «استخراج بخش رس از نمونه و نحوه انجام آماده‌سازی‌های ویژه»، «مقایسه، تجزیه و تحلیل طیف‌های حاصل از آماده‌سازی‌های ویژه و نهایتا تشخیص کیفی نوع رس» و «آشنایی عملی با مراحل شناسایی رس‌ها در آزمایشگاه XRD» آشنا خواهند شد.

دوره آموزشی «آنالیز و شناسایی کانی‌های رسی با روش پراش پرتو ایکس» در اسفندماه ۹۵ در دانشکده مهندسی معدن دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

شما می توانید کتب و مقالات مربوط به علوم پایه را از گلوبایت کتاب تهیه کنید و اگر کتاب و مقاله مورد نظرتان موجود نبود از لینک درخواست کتاب نام آن را جهت بررسی برای ما بفرستید.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
5 1 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x