خاطرات «بروس اسپرینگستین» در صدر فروش آثار پرفروش بریتانیا

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از گاردین- اتوبیوگرافی «بروس اسپرینگستین»، خواننده آمریکایی در اولین هفته فروش خود در صدر فهرست پرفروش‌ترین آثار «بریتانیا» قرار و از کتاب «دختری در قطار» و «هری پاتر و کودک نفرین‌شده» پیشی گرفت تا احتمال این‌که درصدر آثار پرفروش کریسمس قرار گیرد بیشتر شود.

«بروس اسپرینگستین»، خواننده، نوازنده گیتار، و آهنگساز موسیقی راک و فولک است. موسیقی وی به دلیل احساس زیادی که در آن برای زادگاهش «نیوجرسی» به خرج می‌دهد معروف شد. طرز نگارش شیوای وی از مسائل روزمره مردم جوایز فراوانی چون جایزه آکادمی اسکار و جایزه گرمی و حتی حضور در تالار مشاهیر راک اند رول را برای او به ارمغان آورد و مردم بسیاری را در سراسر دنیا به سبک آثار او علاقه‌مند کرد.

این کتاب که توسط مجله «گاردین» به عنوان اثری «غنی در جزئیات و توصیف شک و تردید خواننده» و توسط مجله Observer کتابی «فاخر» توصیف شده است در ۲۷ سپتامبر سال جاری وارد بازار کتاب شد. کتاب از دوره کودکی خواننده تا حضور در گروه موسیقی E Street و موضوعات شخصی زندگی وی را دربرمی‌گیرد و تا پایان هفته گذشته حدود ۳۷۵۰۰ نسخه از آن به فروش رفت که موجب می‌شود در فهرست ۵۰ آثار پرفروش «بریتانیا» قرار گیرد.

بنا بر گفته «سایمون و شوستر»، ناشر کتاب که حدود ۱۰ میلیون دلار هزینه چاپ کتاب را به عهده گرفته است «بروس اسپرینگستین» این کتاب خاطرات را در طی هفت سال گذشته به نگارش درآورده است. پس از پخش این کتاب طرفداران و ساعت‌ها در پشت در کتابفروشی به صف ایستادند تا نسخه امضاشده کتاب را خریداری کنند.

«ریچارد همفری» از کتابفروشی «واتر استونز» در این باره می‌گوید: «کتاب خیلی راحت و از زمان چاپ در فهرست پرفروش‌ها قرار گرفت و انتظار داریم تا کریسمس فروش بالای آن ادامه داشته باشد. من به شخصه معتقدم کتاب «زاده شدن برای دویدن» می‌تواند پرفروش‌ترین اثر دوره کریسمس نیز باشد. «بروس اسپرینگستین» قطعا در طول تاریخی موسیقی راک بیشتر از دیگران با طرفداران خود رابطه نزدیکی دارد و بخشی از این صمیمیت به دلیل انتشار این کتاب و به اشتراک گذاشتن خاطرات شخصی زندگی خود با طرفدارانش است.»

«سوزان بوبوند»، مدیر بخش انتشار آثار بزرگ‌سالان در انتشارات بریتانیایی «سایمون و شوستر» در این باره می‌گوید: «فروش خوب این کتاب نشان می‌دهد که «بروس اسپرینگستین» نه تنها یک نوازنده، ترانه‌سرا، و خواننده بلکه یک نویسنده خوب نیز است.»

البته ناگفته نماند که خواننده نام این کتاب را از یکی از آلبوم‌های موسیقی خود به همین نام که در سال ۱۹۷۵ وارد بازار شده بود وام گرفته است. این آلبوم پس از انتشار فقط حدود شش میلیون نسخه در «ایالات متحده» به فروش رفت و پرفروش شد. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۹۷۲ آغاز کرد و در آخرین اقدام خود یک سی دی از کارهای خاطره‌انگیز خود در زمینه موسیقی را به همراه این کتاب به ناشر ارائه کرد.

بنابر گفته مجله Bookseller کتاب «زاده شدن برای دویدن» اولین کتاب خاطراتی است که پس از کتاب خاطرات «سر آلکس فرگوسن» در سال ۲۰۱۳ توانست در فهرست پرفروش‌ترین‌ها قرار گیرد. بنابر گزارش این مجله آخرین آهنگ‌سازی که کتاب خاطراتش به فهرست آثار پرفروش و پرطرفدار راه پیدا کرده بود کتاب «داستان من در پاییز» نوشته «شریل کول» در سال ۲۰۱۲ بود.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x