حضور «هیلاری کلینتون» و «برنی سندرز» در کنار «بتمن» و «اسپایدرمن»

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)  به نقل از cnet، سیاستمداران با اعمالشان توان تأثیرگذاری بر  میلیون‌ها انسان را دارند. کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ سوژه‌های مناسبی برای تصاویر کمیک هستند. شرکت انتشاراتی storm Entertainment اخیراً کتابی منتشر کرد که نامزدهای انتخاباتی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان را در بهترین و بدترین حالت نشان می‌دهد.

در ماه می سال گذشته این انتشارات تصویری جدید از هیلاری کلینتون منتشر کرد و زیر آن چنین تیتری زد: «هیلاری کلینتون: جاده‌ای به سوی کاخ سفید»!
این کتاب توسط «مایکل فریزل» نوشته شده است و تصاویر کمیک آن را «جو پارادایز» کشید . این تصاویر در پی آن هستند تا جنبه‌های متناقض و بحث‌برانگیز زندگی سیاسی او را ارائه دهند؛ مانند حمله تروریست‌ها به مرکز دیپلماتیک آمریکایی‌ها در «بن غازی» یا سیاست‌های کمپین انتخاباتی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶٫
اکتبر امسال نوبت به «برنی سندرز» رسید و عنوان «قدرت سیاسی: برنی سندرز» را برای وی برگزیدند.

این کتاب که توسط خود «پارادایز» تصویرنگاری و نگاشته شد داستان خدمت مستقل‌ترین فرد کنگره آمریکا در طول تاریخ را بیان می‌کند و «سندرز» را سناتوری فروتن از «ورمانت» معرفی می‌کند که حمایتگر طبقه متوسط جامعه است و به آنها قول داده است که از تبعیض قومی و گروهی در کنگره جلوگیری کند.
اگرچه این دو کتاب توسط یک نفر تصویرنگاری شده است اما به نظر می‌رسد داستان زندگی «کلینتون» تاریک‌تر از زندگی «سندرز» است و کتاب تلاش دارد «سندرز» را مانند «سوپرمن» عصر جدید نشان دهد.

کتاب داستان تقلای «سندرز» برای پرداخت صورتحساب بیمارستان مادرش را نشان می‌دهد. سندرز جوان در دهه ۷۰ تصمیم می‌گیرد به عنوان شخصیتی مستقل وارد کنگره شود و تصویر آن بخش از زندگی این سیاستمدار به مخاطب ارائه می‌شود. بخشی از این کتاب نیز به ارتباط «سندرز» با انجمن ملی سلاح و نظرات وی درباره کنترل حمل سلاح اختصاص داده شده است.
البته «کلینتون» و «سندرز» تنها سیاستمدارانی نیستند که انتشارات storm برای آنها کتاب کمیک طراحی کرده است. «دونالد ترامپ» و «جو بوش» نیز کتاب‌های کامیکی در این مجموعه دارند که زندگی پرفراز و نشیبشان را به مخاطبان نشان می‌دهد.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x