تا سال 2018 بیش از 26% بازار را کتاب های دیجیتالی تشکیل می دهد

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

کتاب الکترونیکی-www.globyte.ir-گلوبایت کتاب-globyte book

موسسه تحقیقاتی «مارکت‌ریسرچ» اعلام کرد کتب دیجیتالی که در سال 2013 تنها 11.9 درصدسهم بازارجهانی را در اختیار داشته، در سال 2018 به رقم 26 درصد خواهد رسید.

به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از ایبنا ،بازار جهانی کتب دیجیتالی رشد صعودی خود را ادامه می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود رشد سالانه‌ای معادل 19 درصد را تا سال 2018 داشته باشد.

بر این اساس چهار بازیگر عمده در این حوزه آمازون، اپل، بارنزاندنوبل و کوبو هستند که به توسعه و رشد این بازار ادامه می‌دهد.

به گفته کارشناسان تا چند سال قبل ناشران در برابر موج دیجیتالی شدن مقاومت می‌کردند، اما اینک بدون دردسر و با فراغ بال به‌سوی فناوری دیجیتال شتافته‌اند. بازار ابزارهای موبایل و کتاب‌خوان‌های الکترونیکی رو به افزایش بوده و دسترسی آسان‌تر به کتاب از طریق این نوع ابزار باعث رونق بیش‌ازپیش می‌شود.

رشد نرخ به‌دست‌آمده حاصل اندیشه توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری است که باعث تغییرات بالقوه در بازار کتاب و درنتیجه اعتمادسازی برای سرمایه گذران شده است.

«مارکت‌ریسرچ» همچنین پیش‌بینی کرده که با رشد روزافزون فن‌آوری در دنیا، تا سال 2018، بیش از 1.7 میلیارد گوشی هوشمند فعال، در دستان مردم خواهد بود. عرضه تبلت‌های اندرویدی و آی‌پد مینی‌ نسل جدید درخواست باعث افزایش تقاضا برای دراختیار گرفتن چنین ابزاری را قوی‌تر کرده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها 300 میلیون تبلت در سال 2017 و 245 میلیون تبلت در سال 2018 راهی بازار جهانی مصرف خواهد شد.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x