انتشار ۳ کتاب جدید از «جی.کی.رولینگ» درباره «هری پاتر»

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
به گزارشگلوبایت کتاب به نقل از ایندیپندنت-  نسخه‌های دیجیتال این کتاب‌ها در ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد و در پی آن است تا نسخه خلاصه‌شده مجموعه‌ «هری پاتر» را برای سرگرم کردن علاقه‌مندان به این آثار به صورت دیجیتال عرضه کند.

این خلاصه‌ها توسط کارمندان وبسایت «پاترمور» که مختص آثار دیجیتال درباره جادوگری است به دقت انتخاب شده و بر روی گوشی موبایل در دسترس است. مدیر این مجموعه اعلام کرد «ما دریافتیم که همه طرفداران مجموعه «هری پاتر» برای کسب اطلاعات بیشتر امکان دیدن از وب‌سایت ما به آدرس www.pottermore.com را ندارند به همین دلیل تصمیم به ایجاد یک کانال ارتباطی گرفتیم. محصولات جدید مربوط به «هری پاتر» در سایت «پاترمور» و از طریق شبکه‌های مجازی در دسترس همگان خواهد بود.»
«جی. کی. رولینگ» مجموعه «هری پاتر» را به حال خود رها نخواهد کرد. با وجود انتشار هفت کتاب درباره این جادوگر و یک نمایشنامه و سه فیلم که همگی در یک جا رخ می‌دهند این نویسنده بار دیگر به مجموعه «پسری که زنده بود» رجوع کرده است.
حالا قرار است سه کتاب که در دنیایی عجیب قرار دارد به زودی منتشر شود. اگرچه خود «رولینگ» چنین چیزی را رسمااعلام نکرده است اما سایت Amazon، Barnes & Noble، , Apple’s US iBook این سه کتاب را در فهرست فروش خود قرار داده‌اند. این کتاب توسط نویسنده «هری پاتر» و درباره دنیای «هری پاتر» نگاشته شده است.
بنابر گفته مجله Bookseller این سه کتاب دارای عناوین زیر است:
کتاب اول «خلاصه‌ای درباره قدرت، سیاست و ارواح مزاحم هاگوارتس» Short Hogwartz of power, politics, and Pesky Poltergeists نام دارد و رازی را درباره پروفسور «اومبریج» برملا کرده و چگونگی ملاقات «هوراس اسلاگورن» و «ولدمورت» را توضیح می‌دهد.
کتاب دوم «سرگرمی سخت و خطرناک» Hardship and Dangerous Hobbies نام‌گذاری شده است بر روی زندگی «مک‌گوناگال» و «رموس لوپین» تمرکز می‌کند.
کتاب سوم نیز که «هاگوارتس: راهنمای ناقص و غیرقابل‌اعتماد» Hogwartz: An Incomplete and Unreliable Guide نام گرفته است خوانندگان این مجموعه را به اتفاقات پشت صحنه «هاگوارتس» می‌برد.
این کتاب‌ها درست چند هفته پس از رونمایی از «هری و پاتر و کودک نفرین‌ شده» وارد بازار کتاب خواهد شد. «هری و پاتر و کودک نفرین‌ شده» رکورد جدیدی را در فروش ثبت کرد. با این وجود بسیار از علاقه‌مندان از روند داستان جدید «هری پاتر» راضی نیستند و آن را بیشتر نمایشنامه می‌دانند تا رمان.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x