انتشار مجموعه داستان‌های دختری ۹ ساله

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
به گزارشگلوبایت کتاب به نقل از «ایندیپندنت»، «هیلده لیزیاک» (Hilde Lysiak) قرار است با نوشتن مجموعه کتاب‌هایی درباره حرفه کنونی خود، گزارشگری را برای ناشر کتاب‌های کودکان، «اسکولاستیک» نوشته و حق اقتباس سینمایی آن را بفروشد.

«لیزیاک» که برای «اورنج استریت نیوز» (Orange Street News) درباره یک قتل مشکوک در شهر زادگاه خود در ایالت «پنسیلوانیا»ی آمریکا گزارش تهیه می‌کرد، قرار است دراین‌باره مجموعه داستان‌هایی را نیز با همکاری پدر خود «متئو» منتشر کند. او امیدوار است این مجموعه داستان‌ها بتواند خوانندگان سنین بین ۶ تا هشت سال را جذب کند.

نخستین کتاب از این مجموعه ۴ جلدی با عنوان «هیلده پرونده را می‌گشاید: سگ قهرمان» (Hilde Cracks the Case: Hero Dog) قرار است در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شود. داستان‌های دیگر کتاب‌های این مجموعه که همگی بر مبنای گزارش‌های خبری او خواهند بود، یک دوره ۸ ماهه را روایت می‌کنند. این کتاب‌ها زیرمجموعه «داستان‌های واقع‌گرا» منتشر خواهند شد.

«هیلده» ۹ ساله که به طور معمول سوار بر دوچرخه در شهر خود به دنبال گزارش خبری می‌گردد، تا کنون گزارش‌هایی درباره گردبادها و دیگر موضوعاتی که بر پیرامون او رخ داده‌اند مطالبی را تهیه کرده است.

عناوین دیگر کتاب‌های او عبارتند از که «آتش، آتش!!»، «بشقاب پرنده» و «استقامت در سستی» تا ماه می ۲۰۱۸ به بازار خواهند آمد. در همین حال گفته می‌شود به‌احتمال هالیوود حق اقتباس سینمایی این آثار را نیز بخرد.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x