انتشار قدیمی‌ترین نسخه «گربه چکمه‌پوش» پس از یک‌صد سال

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نشریه «گاردین»، کتاب داستان «گربه چکمه‌پوش» اثر «بئاتریکس پاتر» بیش از یک قرن پیش نوشته شده بود اما به‌دلیل درگذشت نویسنده نیمه‌تمام مانده بود.

این کتاب ناشناخته مانده قرار است با تصویرگری «کونتین بلیک» برای نخستین بار در ماه سپتامبر منتشر شود.

«جو هانکس»، ناشر، دو سال پیش در میان نامه‌های «بئاتریکس پاتر» از وجود این کتاب مطلع شد. «پاتر» در یکی از نامه‌های خود به تاریخ ۱۹۱۴ از وجود این کتاب خبر داده بود هر چند تا زمان مرگش در سال ۱۹۴۳ آن را به اتمام نرسانیده بود.

«هانکس» دراین‌باره می‌گوید: «در واقع این یکی از بهترین داستان‌های «پاتر» و از دو نظر بسیار شاخص است؛ وجود شخصیت‌های شرور و نیز شخصیت‌های محبوبی از دیگر داستان‌ها.»

«بلیک» که مسئولیت تصویرگری این اثر یک‌صد ساله را بر عهده گرفته است نیز می‌گوید: «وقتی در اوایل سال ۲۰۱۵ دست‌نوشته‌ای از یکی از داستان‌های «پاتر» به دستم رسید تقریبا باورکردنی نبود؛ کتابی که یک‌صد سال منتشر نشده بود و به‌جز یک تصویر نویسنده تصویر دیگری در این داستان بر جای نگذاشته بود.»

وی افزود: «از همان ابتدا از داستان بسیار خوشم آمد؛ داستانی پر از حادثه و شخصیت‌های بد و خوب. این برای من یک افتخار محسوب می‌شود که تصویرگری قدیمی‌ترین کتاب گربه چکمه‌پوش به من سپرده شده است.»

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x