انتشار تصویر «ترامپ» روی جلد کتاب سخنرانی‌های «هیتلر»!

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از گاردین ـ تصویری جدید از «دونالد ترامپ» که دست خود را به نشانه سلام به دیگران، به رسم نازی‌ها، بالا آورده است روی جلد چاپ جدید سخنرانی‌های «آدولف هیتلر» جا خوش کرده است.

انتشارات Ishi press International این تصویر را روی اولین صفحه جلد اول کتاب و پشت جلد دوم سخنرانی‌ها چاپ کرده است. این انتشارات اعلام کرد شباهت‌های زیادی چون طرز حرف زدن و وجود نداشتن منطق در توجیه نظرات در این دو نفر وجود دارد؛ «این دو هیچ وقت به اشتباه خود اذعان نکرده و نمی‌کنند، هیچ وقت نیز حرف خود را پس نگرفته و نمی‌گیرند. به انتقادات با توهین و افترا پاسخ می‌دهند. از زبان سخیفی برای سخن گفتن بهره می‌برند که حتی افراد بی‌سواد و یا حتی کسانی که هیچ تحصیلاتی ندارند متوجه سخنان این دو می‌شوند.»

این انتشارات در پشت جلد این کتاب چنین نوشته است: با مطرح شدن «دونالد ترامپ»  به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری بار دیگر کتاب سخنرانی‌های «هیتلر» مورد توجه قرار گرفت زیرا «ایوانا ترامپ»، همسر سابق او گفت: «ترامپ» کتاب سخنرانی‌های «هیتلر» را در خانه نگهداری می‌کند و هر شب قبل از خواب آن را می‌خواند.»

پس از این ماجرا «ماری برنر» با «ترامپ» مصاحبه کرد و او گفت «ماری دیویس»، یکی از دوستان وی که یهودی است این کتاب را به او هدیه داده است و خواندن آن را انکار کرد. «من این کتاب را ندارم اما اگر هم به این سخنرانی‌ها دسترسی داشتم آن را نمی‌خواندم چون علاقه‌ای به رهبر نازی‌ها ندارم.»

پس از آن «برنر»، خبرنگار مصاحبه‌ای با «دیویس» انجام داد. او در این مصاحبه گفت: «من کتابی درباره «هیتلر» به او دادم. اما کتاب «نبرد من» نوشته رهبر نازی‌ها نبود. من کتاب سخنرانی‌های او را به «دونالد» دادم. احساس می‌کردم ممکن است برای او جالب باشد. من با او دوست هستم اما یهودی نیستم.»

«برنر» در مقاله خود اعلام کرد به نظر او «ترامپ» علاقه‌ای به تاریخ ندارد و کتاب‌های تاریخی نمی‌خواند و احتمالا دلیل علاقه او به این کتاب قدرت شعاردهی و رفتار خود «هیتلر» است.

«سام اسلوآن»، مدیر انتشارات Ishi Press International در این باره به «هافینگتون پست» گفت: «وقتی کتاب سخنرانی‌های هیتلر در سال ۱۹۴۱ منتشر شد تصویری در پشت جلد وجود نداشت و صفحه پشت خالی بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم برای تبلیغ بیشتر کتاب تصویری در صفحه پشت منتشر کنم.»

انتشارات «هافینگتن پست» فاش کرد تصویر به کار رفته در این عکس مربوط به روزنامه «اخبار فیلادلفیا» و زمانی است که «دونالد ترامپ» آن سخنرانی معروف را درباره اخراج همه مسلمانان از «آمریکا» انجام داد و همه مردم را متعجب کرد.
«فیلادلفیا» با انتشار این عکس عنوان «پیشوای جدید» را برای خبر خود انتخاب کرد. لقب «پیشوا» پیش از این برای رهبران سیاسی چون «هیتلر»، «موسولینی»، «استالین»، «فرانکو»، و «کیم ایل سونگ» استفاده شده است. البته این لقب در آغاز به خود «آدولف هیتلر» نسبت داده شده است.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x