«آن رول» نویسنده داستان‌های جنایی واقعی درگذشت

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی




«آن رول» نویسنده داستان‌های جنایی واقعی درگذشت

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) –  «لسلی رول»، دختر این نویسنده امریکایی که در زمان حیات خود بیش از ۳۰ عنوان کتاب درباره قاتلین و جنایات واقعی به نگارش درآورده بود،  درباره مرگ وی اظهار کرد که مادرش از بیماری‌های مختلفی به ویژه انسداد وریدی قلب رنج می‌برد و در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار داشت.


نخستین کتاب «رول» که خود نیز افسر پلیس شهر «سیاتل» امریکا بود، با عنوان «بیگانه‌ای در کنار من» درباره قاتل زنجیره‌ای با نام «تد باندی» بوده است. وی در سن ۲۱ سالگی وارد اداره پلیس «سیانل» شد و از سال ۱۹۶۹ نویسندگی را با نگارش مطالبی برای مجلات، از جمله مجله «کارآگاه حقیقی» آغاز کرد. گفته می‌شود «رول» بیش از ۱۴۰۰ مقاله که بیشتر آن‌ها درباره پرونده‌های جنایی بوده‌اند، منتشر کرده است.


از این نویسنده امریکایی ۳۰ رمان جنایی برگرفته از جنایات واقعی و فجیع برجای مانده که همگی آن‌ها جزو کتاب‌های پرفروش بوده‌اند.


دختر «رول» درباره ویژه‌گی آثار اظهار کرد: «مادرم درباره سفاک‌ترین جانی‌ها می‌نوشت و همیشه نسبت به قربانیان آن‌ها حس ترحم داشت؛ همین امر بود که آثار او را از دیگر آثار گونه داستان‌های جنایی متمایز می‌کرد.»


تا کنون از روی ۸ کتاب «آن رول» برای پخش تلویزیونی فیلم ساخته شده است. وی هم‌چنین برای کتاب «قربانیان کوچک» جایزه دریافت کرد. این کتاب درباره «دایان داونز»، زنی که به سوی سه فرزندش تیراندازی کرده و یکی از آن‌ها را کشت، نوشته شده بود.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x