گلوبایت دیگر نوپا نیست

5 3 رای
رتبه بندی

گلوبایت دیگر نوپا نیست

سلام دوستان عزیز، گلوبایت پس از طی مراحل مختلفی از تاسیس آن که در سال 1392 -2013 آغاز به کار کرد.

با تمام سختی های راه که وجود داشت امروز با تجاربی که کسب کرده دیگر نوپا نیست.

گلوبایت پس از 6 سال تلاش مداوم در بخش های مختلف تجارت الکترونیک با فروش و تامین کتب و مقالات علمی روز دنیا از سایت های معتبری چون گوگل، آمازون، ای بی و … شروع به کار کرد و اینبار به مرحله واردات و صادرات و ترخیص کالا و محصولات نیز گام برداشته است.

خدا را شکر میکنیم

خدا را شاکریم که در تمامی این فراز و نشیبی که در مسیر هست همیشه در کنارمان بوده و همیشه راهنمای ما قدرت مطلق ایزد یکتا بوده است و خواهد بود.

از مشتریان عزیزی که همیشه پشتیبانی و حمایتشان را از ما دریغ نکرده اند کمال تشکر را داریم.

افزایش ناگهانی ارز خیلی از مشتریان ما را شوکه کرد اما با مدیریت منابعی که داشتیم سعیمان بر این بود که کمترین فشار مالی بر مشتریان عزیز وارد شود.

گلوبایت چیست؟

گلوبایت به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های محصولات و خدمات اینترنتی از سال 1392 ، با پایبندی به سه اصل مهم ،پاسخگویی سریع،کیفیت بالای خدمات و حمایت از حقوق مشتریان، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های اینترنتی جهان، به یکی از بزرگترین فروشگاه های محصولات و خمات اینترنتی ایران در تامین خدمات الکترونیکی و اینترنتی در حوزه تجارت الکترونیک تبدیل شود.

گلوبایت با همکاری و به کارگیری جوانان مومن،متعهد، نخبه و کاری در داخل و خارج از کشور تا کنون موفق به خدمات دهی اینترنتی در چهار حوزه تامین منابع علمی خارجی؛طراحی سایت؛طراحی گرافیک و فروش محصولات و خدمات اینترنتی  شده است.

شما به محض ورود به صفحه اصلی سایت گلوبایت با دو برند رو به رو می‌شوید!

گلوبایت کتاب چیست؟

گلوبایت کتاب : در گلوبایت کتاب هر آنچه منبع علمی، کتاب خارجی، مقالات علمی، استانداردهای نایاب و گزارش های گران قیمت که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند پیدا خواهید کرد. 

گلوبایت کتاب با توانایی هر چه تمام ، توانسته تمامی کتاب های سایت آمازون و دیگر سایت های خارجی را تهیه کرده و با ارتباطات بین المللی خود با ناشرانی از قبیل اشپرینگر (Springer)، وایلی (Wiley)، بنیامین (Benjamins)، کابی(CABI)، الزویر (Elsevier)، یو اس ام ال ایی (USMLE) و… 

چاپ کتاب گلوبایت چیست؟

و همچنین خدماتی جانبی همچون چاپ کتاب با بهترین کیفیت و نشر کتاب که هرفرد دانشجو،پژوهشگر و نویسنده ای در زندگی خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، ارائه شده است.

طراحی سایت اطلس وردپرس

اطلس وردپرس: گروه طراحی و توسعه وب اطلس وردپرس یکی دیگر از زیر مجموعه های سایت گلوبایت است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه طراحی و توسعه نرم افزارهای تحت وب و همچین گسترش بازاریابی و کسب و کار الکترونیک با توجه به استانداردها و متدولوژی های روز دنیا

و مد نظر قرار دادن ارزش ها و باورهای حرفه ای و نیز مطالعات کیفی و کمی در زمینه سیستم های یکپارچه مدیریت تحت وب , به منظور طرح,توسعه کاربرد نرم افزارهای مبتنی بر وب آغاز نمود.

در اطلس وردپرس آموزش کسب وکار آنلاین، آموزش راه اندازی سایت، آموزش وردپرس، مشاوره کسب و کار آنلاین، سفارش طراحی سایت، ترجمه قالب و افزونه،پشتیبانی از سایت های وردپرسی و خرید هاست و سرور ارائه می شود.

تعدد مشتریان و نیازهای آن ها ما را بر آن داشت تا بخش گرافیک را به خدمات گلوبایت اضافه کنیم تا بتوانیم نیازهای مشتریان را در ابعاد مختلف طراحی گرافیک برطرف نماییم.

کارهای گرافیکی

 در گلوبایت انواع طراحی های گرافیکی از قبیل ساک دستی،طراحی لوگو، طراحی کاتالوگ، طراحی پوستر، طراحی بروشور،طراحی ست اداری،طراحی بیلبورد،طراحی هدایای تبلیغاتی و … در کمترین زمان ممکن انجام میگردد.

 طراحی گرافیک کاریست که تا بر دل مشتری ننشیند رضایت کامل نیز محقق نخواهد شد، بنابراین رسالت ما در بخش گرافیک گلوبایت ارائه طرح های مختلف تا محقق شدن رضایت کامل مشتری است واین امریست که در گلوبایت میتوان بدان دست یافت.

فروش محصولات

وب سایت گلوبایت با هدف گسترش هنر و صنعت ایرانی و سهولت خرید محصولات ایرانی و مقرون به صرفه تصمیم به راه اندازی فروشگاهی نیز نموده است.

تولیدکنندگان ایرانی در هر زمینه ای می توانند تولیدات خود را در این سایت به نام خود و یا برند خود به تمامی افراد جهان معرفی نمایند

و از طرفی دیگر علاقه مندان به این محصولات با مقایسه دیگر محصولات، کالای مورد علاقه خود را سفارش داده و در آدرس خود تحویل بگیرند. 

صادرات و واردات و ترخیص کالا

در بخش فروشگاهی گلوبایت محصولات به صورت عمده و تکی ارائه میگردد.

مشتریان داخلی و خارجی می توانند با خرید محصولات داخلی و خارجی از طریق سایت گلوبایت ، از خدمات صادرات و واردات و ترخیص کالا سایت گلوبایت بهره مند شوند.

امید است تا ما در مجموعه وب سایت های اینترنتی گلوبایت بهتر از دیروز در خدمت ملت عزیز ایران باشیم.

در ضمن این سایت طبق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست.

و در آخر از شما تقاضا داریم تا خواسته هایتان را به ما بگویید هرچه که باشد اگر ما بتوانیم نسبت به ایجاد آن اقدام میکنیم.

و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست. و در آخر از شما تقاضا داریم تا خواسته هایتان را به ما بگویید هرچه که باشد اگر ما بتوانیم نسبت به ایجاد آن اقدام میکنیم.

 

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
5 3 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
لطفا در مورد این مطلب نظر دهید.x