Retail Category Management Decision Support Systems for Assortment, Shelf Space, Inventory and Price Planning 2011 - گلوبایت کتاب
تماس با گلوبایت
نظرات و دیدگاه مشتریان
ارسال رایگان محصولات

Retail Category Management Decision Support Systems for Assortment, Shelf Space, Inventory and Price Planning 2011

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
Retail Category Management Decision Support Systems for Assortment, Shelf Space, Inventory and Price Planning 2011
Retail Category Management Decision Support Systems for Assortment, Shelf Space, Inventory and Price Planning 2011

Title: Production and Inventory Management with Substitutions
Author(s): J. Christian Lang (auth.)
Series: Lecture Notes in Economics and Mathematical Systems
Publisher: Springer Berlin Heidelberg
Year: 2010
Language: English
Pages: XX, 260 p. 56 illus.
ISBN: 978-3-642-04246-1, 978-3-642-04247-8
Size: 3 MB

۷۲٫۳۹$: amazon price

قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط 

۲۱۰۰۰تومان

۹۹٫۰۰۰ تومان

برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود

Retail shelf management means cost-efficiently aligning retail operations with consumer demand. As consumers expect high product availability and low prices, and retailers are constantly increasing product variety and striving towards high service levels, the complexity of managing retail business and its operations is growing enormously. Retailers need to match consumer demand with shelf supply by balancing variety (number of products) and service levels (number of items of a product), and by optimizing demand and profit through carefully calibrated prices. As a result the core strategic decisions a retailer must make involve assortment sizes, shelf space assignment and pricing levels. Rigorous quantitative methods have emerged as the most promising solution to this problem. The individual chapters in this book therefore focus on three areas: (1) combining assortment and shelf space planning, (2) providing efficient decision support systems for practically relevant problem sizes, and (3) integrating inventory and price optimization into shelf management.

مدیریت قفسه خرده فروشی به معنی هزینه موثر هماهنگی عملیات خرده فروشی با تقاضای مصرف کننده. به عنوان مصرف کنندگان انتظار می رود در دسترس بودن محصول بالا و قیمت پایین، و خرده فروشان به طور مداوم افزایش تنوع محصول و تلاش به سمت سطح خدمات بالا، پیچیدگی مدیریت کسب و کار خرده فروشی و عملیات خود را در حال رشد است فوق العاده است. خرده فروشان باید برای مطابقت با تقاضای مصرف کنندگان با عرضه قفسه های متعادل انواع (تعدادی از محصولات) و سطح خدمات (تعداد اقلام از یک محصول)، و تقاضا بهینه سازی و سود از طریق قیمت را با دقت کالیبره شده است. در نتیجه تصمیم گیری های استراتژیک هسته ای یک خرده فروش باید شامل اندازه های طبقه بندی، تخصیص فضای قفسه و سطوح قیمت گذاری. روش های کمی دقیق به عنوان نویدبخش ترین راه حل برای این مشکل پدید آمده است. (۱) ترکیب طبقه بندی و فضای قفسه برنامه ریزی، (۲) ارائه سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری کارآمد برای اندازه مشکل عملا مربوطه، و (۳) ادغام موجودی و بهینه سازی قیمت به مدیریت قفسه: بنابراین فصل های فردی در این کتاب در سه حوزه تمرکز می کنند.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x