Managing Content Marketing: The Real-World Guide for Creating Passionate Subscribers to Your Brand 2011

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
Managing Content Marketing: The Real-World Guide for Creating Passionate Subscribers to Your Brand 2011
Managing Content Marketing: The Real-World Guide for Creating Passionate Subscribers to Your Brand 2011

Title: Managing Content Marketing: The Real-World Guide for Creating Passionate Subscribers to Your Brand
Author(s): Robert Rose, Joe Pulizzi
Publisher: CMI Books, Division of Z Squared Media, LLC
Year: 2011
Language: English
Pages:145
ISBN: 0983330719, 9780983330714
Size: 1MB

۱۹٫۷۶$: amazon price

قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط 

۷۰٫۰۰۰تومان

۹۹٫۰۰۰ تومان

برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود

توجه داشته باشید این کتاب فرمت ایبوک بوده و شماره صفحه و حاشیه ندارد اما قابل چاپ است.

Let’s face it…content marketing is all the rage. Brands around the world are spending (on average) over 25% of their total marketing budget on content marketing. What’s been missing…until now…is the book that tells marketers exactly how to put content marketing to work. Managing Content Marketing shows you, in detail, how to manage content marketing within your organization. Whether you come from a small company or multi-billion dollar brand, this book gives you the ammunition and the ideas to develop a storytelling process that will create passionate subscribers to your brand. World-renowned content marketing experts Robert Rose and Joe Pulizzi have teamed up to help marketing pros and business owners develop a content marketing plan that goes beyond theories and explains exactly how to turn that plan into reality. Managing Content Marketing will teach you to: –Build the Business Case for Content Marketing –Develop a Content Marketing Strategy that Works for Your Business –Tell a Consistent Story that Engages Your Customers –Determine the Right Marketing Channels to Implement –Create an Internal and External Workflow for Content Marketing –Measure Content Marketing and Communicate Results to Internal Stakeholders

بیایید آن روبرو هستند … بازاریابی محتوای تمام خشم است. علامت های تجاری در سراسر جهان هزینه (به طور متوسط) بیش از ۲۵٪ از بودجه بازاریابی کل خود را در بازاریابی محتوا. چه خبر شده است از دست رفته … تا به حال … از کتاب را که بازاریابان می گوید دقیقا چگونه برای قرار دادن بازاریابی محتوا به کار است. مدیریت بازاریابی محتوا را نشان می دهد که شما، در جزئیات، نحوه مدیریت بازاریابی محتوا در سازمان شما. این که آیا شما از یک شرکت کوچک و یا چند میلیارد دلار با نام تجاری آمده، این کتاب به شما می دهد مهمات و ایده های به منظور توسعه یک فرایند روایت است که مشترکین پرشور به نام تجاری خود را ایجاد خواهد شد. جهان مشهور کارشناسان بازاریابی محتوا رابرت رز و جو Pulizzi اند همکاری برای کمک به جوانب مثبت بازاریابی و صاحبان کسب و کار یک طرح بازاریابی محتوا که فراتر از تئوری می رود و توضیح می دهد که دقیقا چگونه به نوبه خود این طرح را به واقعیت است. مدیریت بازاریابی محتوا را به شما آموزش به: –Build مورد کسب و کار برای بازاریابی محتوا –Develop یک استراتژی بازاریابی محتوا که با این نسخهها کار برای کسب و کار شما –Tell داستان سازگار است که درگیر مشتریان شما –Determine کانال های بازاریابی راست به پیاده سازی – ایجاد یک داخلی و خارجی گردش کار برای محتوا بازاریابی –Measure بازاریابی محتوا و ارتباط نتایج به ذینفعان داخلی

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x