Handbook of Terminal Planning (Operations Research/Computer Science Interfaces Series)

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
Handbook of Terminal Planning (Operations ResearchComputer Science Interfaces Series)
Handbook of Terminal Planning (Operations ResearchComputer Science Interfaces Series)

 

Title: Handbook of Terminal Planning
Author(s): Jürgen W. Böse (auth.), Jürgen W. Böse (eds.)
Publisher: Springer-Verlag New York
Year: 2011 Edition: 1
Language: English
Pages: 433
ISBN: 1441984070, 9781441984074
Size: 7 MB

$۱۸۹٫۵۶: amazon price

قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط 

۶۴۶,۰۰۰ تومان

۹۹٫۰۰۰ تومان

برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود

EN Container Terminals (CT) operate as central nodes in worldwide hub-and-spoke networks and link ocean-going vessels with smaller feeder vessels as well as with inbound and outbound hinterland transportation systems using road, rail, or inland waterways. The volume of transcontinental container flows has gained appreciably over the last five decades — throughput figures of CT reached new records, frequently with double-digit annual growth rates. Stimulated by throughput requirements and stronger competition between terminals settled in the same region or serving a similar hinterland, respectively, cost efficiency and throughput capabilities become more and more important. Nowadays, both terminal capacity and costs have to be regarded as key indicators for CT competitiveness. In respect of this steady growth, this handbook focuses on planning activities being aimed at “order of magnitude improvements” in terminal performance and economic viability. On the one hand the book is intended to provide readership with technological and organizational CT basics for strategic planning. On the other hand this book offers methodical assistance for fundamental dimensioning of CT in terms of ‘technique’, ‘organization’ or ‘man’. The former primarily considers comprehensive information about container handling technologies representing the state of the art for present terminal operations, while the latter refers to methodological support comprising in particular quantitative solutions and modeling techniques for strategic terminal decisions as well as straightforward design guidelines. The handbook includes an introductory contribution which gives an overview of strategic planning problems at CT and introduces the contributions of the volume with regard to their relationship in this field. Moreover, each paper contains a section or paragraph that describes the impact of findings investigated by the author(s) for problem-solving in long-term planning of CT (as an application domain). The handbook intends to provide solutions and insights that are valuable for both practitioners in industry who need effective planning approaches to overcome problems and weaknesses in terminal design/development and researchers who would like to inform themselves about the state of the art in methodology of strategic terminal planning or be inspired by new ideas. That is to say, the handbook is addressed to terminal planners in practice as well as to students of maritime courses of study and (application oriented) researchers in the maritime field.

 

FA پایانه های کانتینری (CT) به عنوان گره مرکزی در شبکه های توپی و پره در سراسر جهان و لینک کشتی های اقیانوس پیما با عروق تغذیه کننده کوچکتر و همچنین با سیستم حمل و نقل مناطق داخلی کشور ورودی و خروجی با استفاده از جاده، راه آهن، و یا آبراه داخلی به کار گیرند. حجم جریان ظرف قاره است خیلی بیش از پنج دهه گذشته به دست آورد – آمار و ارقام توان از CT رسیده رکورد جدید، اغلب با نرخ رشد سالانه دو رقمی. تحریک شده توسط مورد نیاز توان و رقابت قوی تر بین پایانه های مستقر در همان منطقه و یا خدمت به مناطق داخلی کشور مشابه، به ترتیب، بهره وری هزینه و قابلیت های عملیاتی بیشتر و بیشتر مهم است. امروزه، هر دو ظرفیت ترمینال و هزینه باید به عنوان شاخص های کلیدی برای رقابت CT نظر گرفته شود. در رابطه با این رشد مداوم، این کتاب در فعالیت های برنامه ریزی که در “منظور از بهبود قدر” در عملکرد ترمینال و کارآیی اقتصادی با هدف تمرکز دارد. از یک طرف این کتاب در نظر گرفته شده برای ارائه به خوانندگان با اصول اولیه CT تکنولوژیکی و سازمانی برای برنامه ریزی استراتژیک. از سوی دیگر این کتاب ارائه می دهد کمک روش ها برای ابعاد اساسی CT از نظر تکنیک ‘،’ سازمان و یا “انسان”. سابق در درجه اول در نظر اطلاعات جامع در مورد فن آوری های حمل و نقل کانتینر به نمایندگی از دولت از هنر برای عملیات ترمینال در حال حاضر، در حالی که دومی اشاره به پشتیبانی روش شامل مخصوصا در راه حل های کمی و تکنیک های مدل سازی برای تصمیم گیری ترمینال استراتژیک و همچنین دستورالعمل های طراحی سر راست است. کتاب شامل سهم مقدماتی که به کلی از مشکلات برنامه ریزی استراتژیک در CT و با توجه به رابطه خود را در این زمینه معرفی سهم از حجم. علاوه بر این، هر مقاله شامل یک بخش یا پاراگراف است که تاثیر یافته های بررسی شده توسط نویسنده (ها) برای حل مسئله در برنامه ریزی بلند مدت از CT (به عنوان یک دامنه کاربرد) توصیف می کند. کتاب در نظر دارد به ارائه راه حل و بینش است که با ارزش برای هر دو پزشکان در صنعت که نیاز به روش های برنامه ریزی موثر برای غلبه بر مشکلات و ضعف در طراحی ترمینال / توسعه و محققان که می خواهم به خود اطلاع در مورد دولت از هنر در روش ترمینال استراتژیک برنامه ریزی شود و یا توسط ایده های جدید الهام گرفته است. است که می گویند، کتاب به برنامه ریزان ترمینال در عمل و همچنین به دانش آموزان از دوره های دریایی مطالعه و (نرم افزار گرا) پژوهشگران در حوزه دریایی شده است.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x