Handbook of CRM 2006

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
Handbook of CRM 2006
Handbook of CRM 2006

Title: Handbook of CRM : achieving excellence in customer management
Author(s): Adrian Payne
Publisher: Elsevier Butterworth-Heinemann
Year: 2006
Language: English
Pages: 459
ISBN: 142377034X, 9781423770343, 0080476937, 9780080476933
Size: 4 MB

۶۳٫۷۱$:amazon price

قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط 

۹۹٫۰۰۰ تومان

برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود

Customer Relationship Management is a holistic strategic approach to managing customer relationships to increase shareholder value, and this major Handbook of CRM gives complete coverage of the key concepts in this vital field. 
It is about achieving a total understanding of the concepts that underlie successful CRM rather than the plethora of systems that can be used to implement it.

Based on recent knowledge, it is underpinned by:

* Clear and comprehensive explanations of the key concepts in the field
* Vignettes and full cases from major businesses internationally
* Definitive references and notes to further sources of information on every aspect of CRM
* Templates and audit advice for assessing your own CRM needs and targets

The most lucid, comprehensive and important overview of the subject and an invaluable tool in enabling the connection of the major principles to the real world of business.

مدیریت ارتباط با مشتری یک رویکرد استراتژیک جامع برای مدیریت روابط مشتری به افزایش ارزش سهام است، و این کتاب بزرگ از CRM می دهد پوشش کامل از مفاهیم کلیدی در این زمینه حیاتی است.
این در مورد رسیدن به یک درک کلی از مفاهیم است که زمینه ساز CRM موفق به جای مجموعهای از سیستم است که می تواند برای اجرای آن استفاده می شود.

بر اساس دانسته های اخیر، آن است که توسط بیمه:

* توضیحات روشن و جامع از مفاهیم کلیدی در این زمینه
* عکس های شرح داری و موارد کامل از کسب و کار های بزرگ بین المللی
* منابع قطعی و یادداشت ها به منابع بیشتری از اطلاعات در هر جنبه ای از CRM
* قالب ها و مشاوره حسابرسی برای ارزیابی نیازهای CRM خود را و اهداف

مروری شفاف ترین، جامع و مهم از موضوع و یک ابزار ارزشمند در جهت ارتباط از اصول مهم به دنیای واقعی کسب و کار.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x