Handbook of CRM 2006 نوشته شده در تاریخ 28 خرداد 1393 خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇 0 0 رای رتبه بندی Handbook of CRM 2006 Title: Handbook of CRM : achieving excellence in customer management Author(s): Adrian Payne Publisher: Elsevier Butterworth-Heinemann Year: 2006 Language: English Pages: 459 ISBN: 142377034X, 9781423770343, 0080476937, 9780080476933 Size: 4 MB ۶۳٫۷۱$:amazon price قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط ۹۹٫۰۰۰ تومان برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید در خرید خود دقت کنید زیرا فایل فروش رفته متاسفانه قابل برگشت نیست.قیمت ها به تومان است.اگر فایل کتاب به صورت اتوماتیک و آنی ایمیل نشد، نگران نباشید ، ایمیل:info@globyte.irیا اس ام اس :09369203564 کنید براتون به صورت دستی ایمیل میکنیم. کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد . جهت سفارش لطفا اطلاعات زير را تکميل نماييد : پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود Customer Relationship Management is a holistic strategic approach to managing customer relationships to increase shareholder value, and this major Handbook of CRM gives complete coverage of the key concepts in this vital field. It is about achieving a total understanding of the concepts that underlie successful CRM rather than the plethora of systems that can be used to implement it.Based on recent knowledge, it is underpinned by:* Clear and comprehensive explanations of the key concepts in the field* Vignettes and full cases from major businesses internationally* Definitive references and notes to further sources of information on every aspect of CRM* Templates and audit advice for assessing your own CRM needs and targetsThe most lucid, comprehensive and important overview of the subject and an invaluable tool in enabling the connection of the major principles to the real world of business. مدیریت ارتباط با مشتری یک رویکرد استراتژیک جامع برای مدیریت روابط مشتری به افزایش ارزش سهام است، و این کتاب بزرگ از CRM می دهد پوشش کامل از مفاهیم کلیدی در این زمینه حیاتی است. این در مورد رسیدن به یک درک کلی از مفاهیم است که زمینه ساز CRM موفق به جای مجموعهای از سیستم است که می تواند برای اجرای آن استفاده می شود. بر اساس دانسته های اخیر، آن است که توسط بیمه: * توضیحات روشن و جامع از مفاهیم کلیدی در این زمینه * عکس های شرح داری و موارد کامل از کسب و کار های بزرگ بین المللی * منابع قطعی و یادداشت ها به منابع بیشتری از اطلاعات در هر جنبه ای از CRM * قالب ها و مشاوره حسابرسی برای ارزیابی نیازهای CRM خود را و اهداف مروری شفاف ترین، جامع و مهم از موضوع و یک ابزار ارزشمند در جهت ارتباط از اصول مهم به دنیای واقعی کسب و کار. خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇 Tags:Handbook of CRM 2006, Handbook of CRM 2006 download, Handbook of CRM 2006 ebook, Handbook of CRM 2006 pdf download, Routledge, Routledge publication ebooks, Routledge انتشارات, دانلود Handbook of CRM 2006, دانلود پی دی اف کتاب Handbook of CRM 2006, دانلود کتاب Handbook of CRM 2006, کتاب های انتشارات Routledge, کتب امنتشارات Routledge 0 0 رای رتبه بندی مشترک شدن وارد شوید اطلاع رسانی کن اطلاع رسانی در مورد دیدگاه های جدید پاسخ های جدید به نظرهای من Label {} [+] نام شما* ایمیل شما* آدرس وب سایت Label {} [+] نام شما* ایمیل شما* آدرس وب سایت 0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است. بازخوردها دیدن همه نظرات