Data Mining Techniques in CRM Inside Customer Segmentation 2010

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
5 1 رای
رتبه بندی
Data Mining Techniques in CRM Inside Customer Segmentation 2010
Data Mining Techniques in CRM Inside Customer Segmentation 2010

Title: Data Mining Techniques in CRM: Inside Customer Segmentation
Author(s): Konstantinos Tsiptsis, Antonios Chorianopoulos
Publisher: WILEY
Year: 2010
Edition: 1
Language: English
Pages: 372
ISBN: 0470743972, 9780470743973, 0470685824, 9780470685822
Size: 4 MB

۷۷٫۴۲$: amazon price

قیمت همین کتاب در سایت گلوبایت فقط 

۲۳۰۰۰تومان

۹۹٫۰۰۰ تومان

برای خرید آنی با استفاده از درگاه های بانکی عضو شتاب بر روی دکمه خرید کلیک کنید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

پس از پرداخت وجه لینک دانلود آنی به ایمیلتان ارسال می شود

A complete and comprehensive handbook for the application of data mining techniques in marketing and customer relationship management. It combines a technical and a business perspective, bridging the gap between data mining and its use in marketing.
 
It guides readers through all the phases of the data mining process, presenting a solid data mining methodology, data mining best practices and recommendations for the use of the data mining results for effective marketing. It answers the crucial question of ‘what data to use’ by proposing mining data marts and full lists of KPIs for all major industries.Data mining algorithms are presented in a simple and comprehensive way for the business users along with real-world application examples from all major industries.

The book is mainly addressed to marketers, business analysts and data mining practitioners who are looking for a how-to guide on data mining. It presents the authors’ knowledge and experience from the “data mining trenches”, revealing the secrets for data mining success.

کتاب راهنمای جامع و کامل برای استفاده از تکنیک های داده کاوی در بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری. این ترکیب فنی و یک چشم انداز کسب و کار، پل زدن شکاف بین داده کاوی و کاربرد آن در بازاریابی است.

این راهنماهای خوانندگان از طریق تمام مراحل فرایند داده کاوی، ارائه یک روش داده کاوی جامد، داده کاوی از بهترین شیوه ها و توصیه هایی برای استفاده از نتایج داده کاوی برای بازاریابی موثر است. این سوال بسیار مهم از چه داده به استفاده از ‘پیشنهاد استخراج اطلاعات مارس و لیست کامل از KPI ها برای تمام الگوریتم های عمده استخراج industries.Data در یک راه ساده و جامع برای کاربران کسب و کار همراه با مثال های کاربردی دنیای واقعی از ارائه پاسخ تمام صنایع بزرگ.

این کتاب عمدتا به بازاریابان، تحلیل گران کسب و کار و پزشکان داده کاوی که به دنبال چگونه به راهنمای در داده کاوی خطاب. این ارائه دانش و تجربه نویسنده از “ترانشه داده کاوی”، پرده از روی اسرار موفقیت داده کاوی.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
5 1 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x