گلوبایت تامین کننده جامع منابع علمی فارسی و لاتین در ایران

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
5 1 رای
رتبه بندی

سلام به همه دوستان و کاربران عزیز گلوبایت کتاب

همان طور که می دانید تخصص گلوبایت تهیه کتاب و مقالات و استاندارد و گزارش های خارجی است.

خب ما کمتر از ۲۴ ساعت این کار را انجام می دهیم که خیلی مورد استقبال محققان و پژوهشگران قرار گرفته است.

در میان سفارشات کتاب های خارجی که ما داشتیم گاهی اوقات درخواست کتاب های فارسی و چاپ شده در ایران هم شد که البته ما این تقاضا ها را رد میکردیم .

طی بررسی های انجام شده دیدیم که ما هم نزدیک میدان انقلاب هستیم و اینکه رد کردن درخواست مشتریان کار پسندیده ای نیست.

امروز گلوبایت کتاب به طیف گسترده تری از مخاطبان اعم از : کتابهای درسی و کمک درسی برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی تا پایه ششم ابتدایی و هفتم، هشتم و نهم متوسطه دوره اول ،متوسطه دوره دوم ،دبیرستان،پیش دانشگاهی و هنرستان های و کاردانش،کتابهای دانشگاهی (در تمامی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) برای دانشجویان رشته های مدیریت ، روانشناسی ، حسابداری ،معماری ، حقوقی ، فتی مهندسی، پزشکی و… کتاب داستان،کتاب رمان، کتابهای روانشناسی عمومی، کتابهای آشپزی و شیرینی پزی برای کاربران عمومی ،کتابهای تاسیساتی وکاربردی برای کاربران فنی، کتابهای زبان انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی و … برای علاقه مندان به زبانهای خارجی، کتابهای کودک و نوجوان برای کابران این گروه، امکان خرید اینترنتی نرم افزارهای مهندسی و dvd های آموزشی، فروش آنلاین انواع لوازم التحریر و اقلام مرتبط و همچنین کتابهای مذهبی را دارا می‌باشد.

نقاط قوت گلوبایت کتاب و وجه تمایز آن با کتاب فروشی های مشابه آن”سرعت در تهیه و ارسال کتاب ” ، “امکان خرید کتاب بصورت اینترنتی و تلفنی ” ، “امکان تحویل اکسپرس (ارسال با پیک در همان روز) برای سفارشات داخل تهران” ، “ارسال ۲۴ تا ۴۸ ساعته با ارسال تیپاکس (برای شهرستانی های عزیز)” و “خدمات خلاقانه وجدید و ارائه تخفیفات” می‌باشد که با توجه به فصول و مناسبات مختلف تنظیم و تقدیم می‌گردد.

گلوبایت کتاب با تکیه بر تجربیات گذشته و اعتماد به نوآوری در آینده تصمیم دارد به بهترین و بروزترین شکل خدمات پست و پیک کتاب را به تمامی مشتریان در داخل و خارج از کشور ارائه دهد، فقط کافیست یک بار امتحان و مقایسه کنید.

گلوبایت تا الان وارد هر حوزه ای شده به صورت حرفه ای رفتار کرده و این بار به مناسبت هفته وحدت ، روز دانشجو و روز پژوهش ، بخش جدید درخواست انواع کتاب و منابع علمی و آموزشی ایرانی راه اندازی شده است.

شما کاربران محترم گلوبایت می توانید درخواست خود را از طریق لینک درخواست کتاب و منابع علمی پژوهشی ایرانی که در زیر آمده است بدون حضور در تهران سفارشات خود را فوری دریافت نمایید:

درخواست تهیه و ارسال کتاب و منابع علمی و آموزشی از تهران به شهرستان ها

کلیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک نماییـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
5 1 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x