وقتی باشگاه کتاب زاکربرگ، باشگاه کتاب اپرا را شکست می‌دهد / پیشنهاد کتابی دوم بنام «فرشتگان بهتر از طبیعت ما»

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
آغاز بزرگ‌ترین چالش کتاب‌خوانی در جهان / مالک فیس بوک: 2015 سال کتاب است
آغاز بزرگ‌ترین چالش کتاب‌خوانی در جهان / مالک فیس بوک: ۲۰۱۵ سال کتاب است

کتاب استیون پینکر بنام «فرشتگان بهتر از طبیعت ما» دومین کتاب پیشنهادی مارک زاکربرگ – مؤسس فیس بوک- برای باشگاه کتابی خود است که تاکنون ۲۵۰ هزار نفر عضوان شده و توانسته در کمتر از یک هفته باشگاه کتابی اپرا – مجری معروف آمریکایی- را پشت سر بگذارد.

به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از ایبنااستیون پینکر در کتاب منتشرشده در ۲۰۱۱ به این پرسش پاسخ داده که اصولاً چرا معتقد است که خشونت در جهان کاهش‌یافته است و حالا زاکربرگ ضمن دادن پیشنهاد خواندن این کتاب این سؤال را مطرح کرده که آیا واقعاً نظر استیون پینکر صحیح است؟

زاکربرگ در مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی باشگاه کتابی خود، و نامیدن سال ۲۰۱۵ به عنوان سال کتاب، توانسته باشگاه کتابی اپرا را شکست دهد و بیش‌ترین تعداد مخاطبین آنلاین کتاب‌خوان را دور خود جمع کند.
زاکربرگ کتاب پینکر را «به‌موقع» توصیف کرد که به عقیده وی یکی از بهترین کتاب‌هایی است که باید خوانده شود، چراکه حوادث اخیر جهان شاید ما را بدین جهت برده که خشونت و تروریسم زیاد شده اما واقعاً این‌طور نیست و کمتر هم شده است!

زاکربرگ در پیشنهاد جدید، برخلاف قول قبلی که کتاب را برای دو هفته پیشنهاد می‌داد، کتاب دوم را برای یک ماه روی پیشخوان فیس بوکی صفحه کتاب خود نگه خواهد داشت.

گفتنی است پینکر متولد ۱۸ سپتامبر ۱۹۵۴ ، نویسنده کتاب‌های علمی، زبان‌شناس، روان‌شناس تجربی و استاد هاروارد است که به دلیل طرفداری از روانشناسی تکاملی و نظریه محاسباتی ذهن معروف است.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x