نویسندگان مشهور، معلم آنلاین می‌شوند

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
نویسندگان مشهور، معلم آنلاین می‌شوند
نویسندگان مشهور، معلم آنلاین می‌شوند

انتشارات سیمون‌اندشاستر با تعریف کسب‌وکار تجاری جدید، ضمن راه‌اندازی کلاس‌های آنلاین نویسندگی توسط نویسندگان مشهور، محتوای ویدئویی کلاس‌ها را می‌فروشد.

به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از ایبنا انتشارات آمریکایی سیمون‌اندشاستر/ Simon & Schuster که از سال ۱۹۲۴ در نیویورک مستقر بوده، در ابتکاری جدید، اعلام کرد نویسندگان خود را در خط مقدم برای خوانندگان پر و پا قرص خود حفظ خواهد کرد و با عرضه ویدئوهای آنلاین از سوی نویسندگان قصد دارد به فروش کتاب‌ها بیفزاید.

ایجاد دوره آنلاین نویسندگی درسایت سیمون سیز تعریف‌شده و ویدئوهای آنلاین نیز در همین سایت قرار داده می‌شود. به اعتقاد مدیریت انتشارات سیمون‌اندشاستر، محتوای ویدئویی آنلاین ارزش افزوده خوبی ایجاد خواهد کرد و باعث می‌شود تا از خوانندگان حرفه‌ای به سوی خوانندگان معمولی نیز حرکت کنند.

البته نویسندگان باید قیمت خود را برای تولید محتوای ویدئویی کلاس‌های آنلاین نویسندگی، با سیمون‌اندشاستر تنظیم کنند. در مرحله اول نویسندگان طرف قرارداد با سیمون‌اندشاستر تولید محتوا خواهند کرد و بعداً سایر نویسندگان به این طرح می‌پیوندند.

هرچند در حال حاضر سایت مذکور غنی نیست اما به زودی کلاس‌های معین‌شده روی سایت قرار خواهد گرفت تا علاقه‌مندان در دوره‌های آنلاین با پرداخت هزینه‌ای که حدود ۸۵ دلار تعریف‌شده شرکت کنند.

در حال حاضر در بازار کتاب که هم ناشران و هم نویسندگان به دنبال راه‌های جدید برای حفظ طرفداران و نیز پیدا کردن کتاب بازان جدید هستند، ابتکار چنین طرح‌هایی می‌تواند به صنعت نشر کمک زیادی کند و ضمن به‌روز کردن محتوا، خوانندگان جدید نیز به این قافله بپیوندند.

گفتنی است سیمون‌اندشاستر بهمراه انتشارات اشت، مک‌میلان،هارپرکالینز و پنگوئن رندوم هاوس ملقب به بیگ فایو/ پنج بزرگ در دنیای صنعت نشر هستند.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x