نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول امروز آغاز به کار می‌کند

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی




نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول امروز آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از سایت رسمی نمایشگاه کتاب استانبول، درهای این نمایشگاه که برگزاری آن همزمان است با بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هنر استانبول، تا تاریخ ۲۴ آبان ماه به روی علاقه‌مندان کتاب باز خواهد ماند.


«طنز؛ با لبخند به زندگی نگریستن» موضوع انتخابی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول و کان اورال، کاریکاتوریست مشهور ترک، مهمان افتخاری این دوره است. در این نمایشگاه هفت روزه که میزبان ۳۰ نویسنده خارجی خواهد بود، ۷۵۰ ناشر داخلی و خارجی کتاب‌های خود را عرضه می‌کنند. در این نمایشگاه همچنین، ۳۰۰ برنامه جنبی متنوع و ۱۵۰۰ مراسم امضا کتاب نیز برگزار خواهد شد.


کشور رومانی، مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب استانبول در چهار روز نخست نمایشگاه فرصت معرفی فرهنگ و ادب خود را خواهد داشت. ماتئی ویسنی‌یک ، دومیترو تپینگ، میرچا دینسکو، دن لونگو، اکتاویا سویانی، کارمن موشات، دانیل کریستا، فلورین بیکان و فلورین ایریمیا از نویسندگان رومانیایی هستند که با حضور در غرفه ملی این کشور، آثار خود را به کتاب‌ دوستان ترکیه معرفی می‌کنند.


نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول که هر ساله در ماه نوامبر با همکاری انجمن ناشران این کشور برگزار می‌شود، امسال میزان برنامه‌هایی چون، مراسم اهدای جوایز انجمن ناشران کودک و نوجوان ترکیه، بزرگداشت عزیز نسین، مراسم نخستین جایزه بهترین رمان انتشارات اورنسل و مراسم اهدای جایزه متین آلتی اوک نیز خواهد بود.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x