مقایسه‌ بین آزمایشگاه‌های نانو کشورهای عضو فروم آسیایی نانو (ANF)

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

مقایسه‌ بین آزمایشگاه‌های نانو کشورهای عضو فروم آسیایی نانو (ANF): به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از ایسنا، اعضای فروم آسیایی نانو (ANF) قصد دارند در ابتدای سال ۲۰۱۸ مقایسه بین آزمایشگاهی را در حوزه اندازه‌گیری نانو ذرات برگزار کنند که در رتبه‌بندی ۴ مرکز از ایران نیز شرکت کرده‌اند.

در نشست ماه آگوست سال جاری میلادی فروم آسیایی نانو (ANF) در کشور مالزی مقرر شد مقایسه‌ای بین آزمایشگاه‌های نانو کشورهای عضو این فروم در بخش اندازه‌گیری نانوذرات انجام شود.

احتمالا از نانوذرات پلی‌استایرن لاتکس، دی‌اکسید تیتانیوم و نانوذرات طلا با ابعادی بین ۱۰ تا ۷۰۰ نانومتر به منظور انجام مقایسه بین آزمایشگاهی استفاده خواهد شد.

برای این کار (مقایسه‌ بین آزمایشگاه‌های نانو) از تجهیزاتی نظیر TEM، AFM، DLS و SEM استفاده می‌شود. دستگاه‌هایی که برای این مقایسه بین آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید کالیبره شده و عدم قطعیت آنها مشخص باشد.

زمان شروع مقایسه بین آزمایشگاهی، ماه فوریه ۲۰۱۸ تعیین شده که احتمالا تا پایان آوریل به شرکت‌کنندگان برای انجام آزمون فرصت داده می‌شود.

از ایران دانشگاه صنعتی شریف، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی، بنیاد علوم کاربردی رازی و موسسه تحقیقات صنعت پتروشیمی برای شرکت در این مقایسه بین آزمایشگاهی ثبت‌نام کرده‌اند.

شما می توانید کتب و مقالات مربوط به علوم مهندسی را از گلوبایت کتاب تهیه کنید و اگر کتاب و مقاله مورد نظرتان موجود نبود از لینک درخواست کتاب نام آن را جهت بررسی برای ما بفرستید.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x