معرفی کنفرانس بین المللی کسب و کار : فرصت ها و چالش ها

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

 

برگزاری نشست ها و همایش های دانش محور، ضمن ایجاد بستری جهت اطلاع پژوهشگران و نخبگان از جدیدترین یافته های علمی سبب اغنای روحیه جستجوگری، اعتلای فرهنگ پژوهش، شناسایی معضلات و تنگناها و ارائه راه حل به منظور رفع آنها می شود که این امر در نهایت منجر به برنامه ریزی های بهتر برای توسعه علمی کشورمان خواهد گردید.

کنفرانس بین المللی کسب و کار : فرصت ها و چالش ها

جهت دستیابی به اهداف مذکور، «دانشگاه فنی و حرفه ای میرزاکوچک صومعه سرا، شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و شرکت پیشگامان پژوهش های نوین» پس از برگزاری موفقیت آمیز «اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار» و «اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم» در نظر دارند با مشارکت و حمایت دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهای علمی و تحقیقاتی کشور، «کنفرانس بین المللی کسب و کار: فرصت ها و چالش ها» را در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ در شهر رشت برگزار نمایند.

در این راستا، کمیته راهبردی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان گرامی دعوت به عمل می آورد تا ضمن ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای پژوهشی خود، در این رویداد بزرگ علمی مشارکت فعال داشته باشند. ضمنا با توجه به هماهنگی های انجام شده، امکان چاپ مقالاتی که مورد پذیرش نهایی کنفرانس قرار می گیرند، در مجلات معتبر ISI و ISC فراهم گردیده است.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x