معرفی کتاب‌خوان الکترونیکی اونیکس بوکس با ۴ گیگ حافظه

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

معرفی کتاب‌خوان الکترونیکی اونیکس بوکس با ۴ گیگ حافظه-گلوبایت کتاب-www.globyte.ir

 

بهگزارش گلوبایت کتاب به نقل از (ایبنا) یک کتاب‌خوان ۶ اینچی مجهز به جوهر الکترونیکی/ E Ink است که نمایشگر اچ دی داشته و با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۵۸ (در هر اینچ ۲۱۲ پیکسل) متن را با وضوح بالا به کاربر نشان می‌دهد.
هرچند صفحه این کتاب‌خوان به صورت لمسی تعریف‌نشده (تاچ نیست) اما با داشتن پردازنده ۱ گیگاهرتزی و ۴ گیگ حافظه (قابل ارتقاء تا ۳۲ گیگ) سرعت خوبی را برای ورق زدن متون دیجیتالی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
فرمت هایی که قادر به خوانش است شامل EPUB و ادوبی (مجهز به مدیریت حقوق دیجیتال یا DRM) است.
خواندن پَروَنجاهای(فایل) مایکروسافت ورد، مزیت دیگر این کتاب‌خوان است که در کنار خوانش پَروَنجاهای پی‌دی‌اف به صورت پیشرفته  و فرمت MOBI (فرمت کیندل آمازون) کار را برای دارنده این دستگاه بسیار آسان می‌کند.
ویژگی دیگر این دستگاه عمر باطری تا ۸ هفته‌ای (تا ۱۰ هزار صفحه قابل ورق زدن است) است که کاربر را قادر می‌کند تا به صورت طولانی به مطالعه بپردازد بدون اینکه دچار مشکل باطری و خاموش شدن دستگاه شود.
کاربر تا ۶۰ سطح مختلف می‌تواند فونت مطالب را تغییر دهد و به صورت افقی یا عمودی ادامه دهد.
همچنین با اپلیکیشن Midiapolis و با اتصال به RSS اخبار سایت ها را دنبال کرده و اطلاعات دریافتی را با رایانه خود سازگار(sync) کند. از طریق محیط کلود و رایانش ابری Midiapolis می‌توان تا ۲ گیگ اطلاعات روی درایو مجازی تعریف‌شده ذخیره کرد.
در آرشیو کتابخانه‌ای اونیکس بوکس بیش از ۵۶ هزار کتاب و مجله و سند موجود بوده و در دسترس است.
سایر مشخصات این دستگاه به شرح زیر است:
باطری ۱۷۰۰mAh از نوع پلیمر/ ابعاد: ۱۷۰ در ۱۱۷ در ۸٫۷ میلی‌متر / وزن: ۲۱۰ گرم / پردازنده: i.MX Cortex A8 1.0 GHz با سرعت ۱ گیگاهرتز / رم ۵۱۲ مگابایت / وای-فای / درگاه میکرو یو اس بی ۲ / پشتیبانی از فرمت های EPUB، PDF، TXT, RTF, HTML, DOC, FB2, DjVu, ZIP، JPG, GIF, PNG

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x