معرفی چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری و مدیریت

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

 

برگزاری کنفرانس های علمی، فرصت مغتنمی برای گردهم آوردن اندیشمندان، خبرگان و صاحب نظران است تا با ارائه و معرفی آخرین تحقیقات خود و نیز بکارگیری یافته ها و نتایج آن، موجب برنامه‌ریزی‌های آینده برای رشد و توسعه علمی و فرهنگی کشور گردند.

چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری و مدیریتحسابداری و مدیریت

جهت دستیابی به اهداف مذکور، «موسسه پژوهشی  پندارهمایش پارس»  با مشارکت علمی وبانظارت دانشگاه علم صنعت ایران واحد نور مازندران  و نیز با همکاری و حمایت دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهای علمی و تحقیقاتی کشور، «چهارمین  کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و اقتصاد » را در ۱۴خرداد ۱۳۹۵ درکشور مالزی شهر کوالالامپور برگزار می نماید.

در این راستا، کمیته برگزاری و سیاستگذاری کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان گرامی دعوت به عمل می آورد تا ضمن ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای پژوهشی خود، در این رویداد بزرگ علمی مشارکت فعال داشته باشند. ضمنا با توجه به هماهنگی های انجام شده، تمامی مقالات  پذیرش شده ،در ژورنال تخصصی بین المللی مربوط به همان رشته باحمایت مالی اسپانسر « شرکت تدوام صنعت پارس » مجری پروژه های راه سازی وساختمانی کشور به چاپ خواهد رسید.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x