ماموگرافی بدون درد با تکنولوژی جدید برای بانوان رسید

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

ماموگرافی بدون درد با تکنولوژی جدید برای بانوان رسید. به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از ایسنا، کمپانی هولوجیک(Hologic) به تازگی از دستگاه جدیدی رونمایی کرده است که انجام ماموگرافی را برای بانوان آسان می‌کند.

مدیکال اکوئیپمنت افزود، سیستم ماموگرافیGenius 3D  شرکت هولوجیک دارایی ابزاری موسوم به تثبیت‌کننده پستان “اسمارت کرو”(SmartCurve) است که تاییدیه “سازمان غذا و دارو”( FDA) را به دست آورده است.

این سیستم در تشخیص ضایعات حتی بهتر از ماموگرافی دو بعدی سنتی عمل می‌کند.

این کمپانی امیدوار است که با استفاده از این فناوری جدید بتوان تجربه انجام ماموگرافی دردناک را برای بانوان برطرف کرده و به این ترتیب بتوان آنها را برای انجام منظم ماموگرافی ترغیب کرد.

آنها معتقدند که با این کار می‌توان از ابتلای موارد زیادی به سرطان پستان جلوگیری کرد.

در توسعه این فناوری جدید مهندسان این کمپانی دریافتند که زمان و فشار وارده به بیمار در انجام ماموگرافی عواملی هستند که در راحتی بیمار نقش دارند. ماموگرافی بدون درد از رهاوردهای این فناوری است.

آنها دریافتند که تغییر زمان ماموگرافی می‌تواند امری دشوار باشد اما می‌توان میزان فشار وارده به بیمار را کنترل کرد و کاهش داد.

بنابراین آنها تصمیم به ساخت یک دستگاه، متناسب با حجم سه‌بعدی پستان بیمار ساختند که قابلیت تنظیم داشته و به کاهش درد کمک می‌کند.

از آنجایی که این دستگاه ممکن است بر کیفیت تصویر نهایی تأثیر بگذارد، سیستم ماموگرافی Genius 3D با الگوریتم هایی ارائه می‌شود که هرگونه اخلال را اصلاح می‌کنند.

شما می توانید کتب و مقالات مربوط به علوم پزشکی را از گلوبایت کتاب تهیه کنید و اگر کتاب و مقاله مورد نظرتان موجود نبود از لینک درخواست کتاب نام آن را جهت بررسی برای ما بفرستید.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x