فراگیری فناوری واقعیت افزوده در گوگل به صورت کاملا رایگان

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

فراگیری فناوری واقعیت افزوده در گوگل به صورت کاملا رایگان  امکان پذیر شد. به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از ایسنا، گوگل برنامه دارد که برای افرادی که مشتاق به فراگیری فناوری “واقعیت افزوده” (AR) هستند، یک کلاس رایگان برگزار کند.

انگجت افزود، گوگل در نظر دارد برای افراد مشتاق به فراگیری فناوری “واقعیت افزوده”(AR) که نتوانسته‌اند آن را تجربه کنند، یک کلاس مقدماتی برای معرفی “واقعیت افزوده” (AR) و” ARCore” در شرکت “کورسِرا “(Coursera) برگزار کند.

“کورسِرا “(Coursera) یک شرکت فناوری آموزشی انتفاعی است که توسط دو تن از اساتید دانشگاه “استنفورد” تاسیس شده است.

” ARCore” یک ” کیت توسعهٔ نرم‌افزار” است که تولیدکنندگان نرم‌افزار برای آسان کردن برنامه‌نویسی برای محیط یا پلتفرم خاصی فراهم می‌کنند و در اختیار برنامه‌نویسان کاربردی قرار می‌دهند.

مدت زمان این برنامه ۱۵ ساعت خواهد بود.

شرکت‌کنندگان در این دوره باید ” ARCore” و دیگر منابع گوگل  از قبیل سرویس “پلی”( poly object library)  را بشناسند.

“پلی” سرویسی است که توسط گوگل ایجاد شده‌ است، تا کاربران بتوانند به جستجو، توزیع و دانلود اشیای(object) سه‌بعدی بپردازند.

این برنامه به سازندگان نرم‌افزارها بسیار کمک خواهد کرد تا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری و صرف هزینه زیاد به فراگیری رایگان “AR” بپردازند.

این برنامه آموزشی علاوه بر آن می‌تواند آغاز پروژه‌هایی در این زمینه را آسان کند.

“واقعیت افزوده” یک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم(معمولاً در تعامل با کاربر) است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می‌کند. این عناصر بر اساس تولیدات کامپیوتری که از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط حسگرهای ورودی مانند صدا، ویدئو، تصاویر گرافیکی یا داده‌های “GPS” است، ایجاد می‌شود.

شما می توانید کتب و مقالات مربوط به علوم مهندسی را از گلوبایت کتاب تهیه کنید و اگر کتاب و مقاله مورد نظرتان موجود نبود از لینک درخواست کتاب نام آن را جهت بررسی برای ما بفرستید

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x