شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر به شکل توسعه یافته حمایت می شوند

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از ایسنا، با تشکیل کارگروه توسعه کسب‌وکار دانش‌بنیان ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری حمایت از فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان این حوزه سرعت گرفته است.

محمدصادق نیکنام، مدیر کارگروه توسعه کسب‌وکار دانش بنیان ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی درباره فعالیت‌های این کارگروه اظهار کرد: حمایت عملی و ارائه خدمات مورد نیاز به شرکت‌های دانش بنیان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر یکی از فعالیت‌های این کارگروه است و خوشبختانه در همین مدت کوتاهی که از تشکیل کارگروه می‌گذرد، درخواست‌هایی به کارگروه ارجاع و به خوبی پاسخ داده شده است.

نیکنام با بیان اینکه این کارگروه با بخش تجاری فعالان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در ارتباط است، گفت: بحث توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر از مباحث مهمی است که در کارگروه به آن پرداخته می‌شود و در راستای آن تکمیل و اصلاح موضوعات دانش‌بنیان این حوزه انجام شد، همچنین جلسات متعددی با شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور جهت‌دهی فعالیت‌های آنها برگزار کردیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر توسعه روابط تجاری، ایجاد ارتباط با سرمایه‌گذاران خارجی به منظور انتقال فناوری به داخل کشور یا سرمایه‌گذاری نیز از دیگر خدماتی است که به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌شود. به طور کلی حمایت‌های این کارگروه شامل مشاوره‌های تخصصی حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر به شرکت‌ها، حمایت‌های مادی از پروژه‌های این حوزه و کمک به تسهیل فرایند دانش‌بنیان شدن شرکت‌های حوزه است.

شما می توانید کتب و مقالات مربوط به علوم مهندسی را از گلوبایت کتاب تهیه کنید و اگر کتاب و مقاله مورد نظرتان موجود نبود از لینک درخواست کتاب نام آن را جهت بررسی برای ما بفرستید.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x