ساخت فیلمی جدید با اقتباس از کتاب «زنان کوچک»

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی
به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از گاردین- بنابر خبر جدید مجله Tracking Board، «گرتا گرویک» که پیش از این نویسندگی فیلم‌های «فرانسیس‌ها» و «دلبر آمریکا» را نیز به طور مشترک با نویسندگان دیگر در کارنامه خود دارد، قرار است این بار بازنویسی اثر «سارا پولی» را به عهده بگیرد.

خود «پولی» پیش از این در دو فیلم به عنوان کارگردان حضور داشته است. عناوین این دو فیلم «این والس از آن تو» و «قصه‌هایی که می‌گوییم» است.
این نسخه‌ جدید که قرار است توسط «سونی پروجکت» که در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد، ساخته شود هفتمین نسخه رمان «لوئیسا می الکات» نوشته شده در اواخر قرن نوزدهم است. جدیدترین اقتباس از این اثر به سال ۱۹۹۴ برمی‌گردد که با بازی «وینونا رایدر»، «کریستن دانست»، و «سوزان ساراندون» جلوی دوربین رفت.
داستان قصه چهار خواهر است که در دوره پس از جنگ‌های داخلی در ایالت «ماساچوست» زندگی می‌کردند.
خود «گرویک» اخرین بار در فیلم «نقشه مگی» که یک کمدی عاشقانه است نقش‌آفرینی کرد و قرار است در پروژه بعدی خود در فیلم جدید «پابلو لارن» تحت عنوان «جکی» و در کنار بازیگرانی چون «ناتالی پورتمن» و در فیلم «زنان قرن بیستم» در کنار بازیگرانی چون «آنت بنینگ» و «اِل فنینگ» بازی کند. وی همچنین در حال حاضر در حال نگارش و کارگردانی فیلم «بانوی پرنده» با بازی «ساورس رونان» است.
«سارا پولی» نیز در حال حاضر در حال نگارش فیلم‌نامه «در جستجوی آلاسکا» است که برداشتی از کتاب «اشتباه در ستاره‌های ما» نوشته «جان گرین» و «گریس دیگر» نوشته «مارگارت آتوود» محسوب می‌شود.
«زنان کوچک» تاکنون به ۵۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. این کتاب در ایران نیز توسط مترجمان مختلف ترجمه و منتشر شده است.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x