توصیه به کتابفروشی‌های محلی برای افزایش مشتری

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

به گزارش گلوبایت کتاب به نقل از فوربز- «نادیا مینا»، که در حال حاضر یک خبرنگار و ناشر است پیش از این در ایجاد رخدادهای فرهنگی زیادی نقش داشت در این زمینه تجربیات مفیدی داشته است. به عنوان نمونه هر بلیت‌ جلسه‌ای که وی در جلسه‌ای ادبی برگزار کرد، حدود ۷۵ دلار به فروش رفت و فرصت دیدار شرکت‌کنندگان با نویسنده‌های مختلف را فراهم کرد؛ در این جلسه یک نسخه امضاشده از کتاب‌ها نیز به آنان هدیه شد.

خود وی در این باره می‌گوید: « در انجام این کارهای فرهنگی موفق عمل کرده‌ام. در چنین شرایطی هم نویسنده و هم خواننده از شرایط سود می‌برد. مخصوصاً در دنیای ادبیات داستانی، نویسندگان نقش ستارگان مشهور را برای خوانندگان دارند. این نویسندگان طرفدارانی دارند که اشتیاق زیادی به دیدنشان دارند. اگر مراسمی برگزار کنید و نویسنده موردعلاقه خوانندگان را دعوت کنید، نه تنها مشتری جدیدی می‌یابید بلکه آنان فروشگاه را نیز با خاطره‌ای خوب به یاد خواهند داشت.»

«مینا» تصریح کرد: «آیا خود شما با نویسنده‌ای آشنا نیستید؟ دوستان، خانواده، و همسایه‌هایتان قطعا نویسنده‌ای را می‌شناسند. معمولا برخی از آن‌ها ممکن است در همسایگی شما باشند؛ با کتابفروشی محله خود تماس بگیرید و بخواهید او را دعوت کند؛ بقیه اتفاق را به آنان بسپارید. نویسندگان نیز از دعوت شدن به چنین مراسم‌هایی خوشحال خواهند شد.»

این ناشر تاکید می‌کند: «همه نویسندگان دوست دارند نسخه بیشتری از کتاب‌هایشان به فروش رود. خوانندگان نیز دوست دارند با نویسنده‌های موردعلاقه خود دیدار و صحبت کنند. برگزاری چنین جلساتی در کتابفروشی بهترین روش برای ابراز علاقه و حمایت از نویسندگانی است که در محله شما سکونت دارند و ارتباط شما با اجتماع را نیز تحکیم می‌کند.»

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x