تسهیلات جدید آمازون برای نویسندگان کتاب های کودک

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
0 0 رای
رتبه بندی

کتاب-کودک-آمازون -www.globyte.ir-گلوبایت کتاب

سایت آمازون با طراحی برنامه کاربردی امکانی برای نویسندگان کتاب‌های کودک فراهم آورده تا بتوانند به‌طور مستقیم و بدون واسطه کتاب‌های خود را منتشر کنند.

به گزارش گلوبایت کتاب ، سایت فروش آنلاین آمازون تسهیلات جدیدی برای نویسندگان حوزه کودک ایجاد کرده که می‌توانند کتاب‌های خود را به‌طور مستقیم در دستگاه‌های کیندل این سایت منتشر کنند.

به گفته مسوولان آمازون ازاین‌پس نویسندگان ادبیات کودک می‌توانند در برنامه جدیدی به نام کی.دی.پی کیدز (KDP Kids) کتاب‌های خود را به‌طور مستقیم برای کودکان منتشر کنند. این پروژه باهدف کمک به کودکان و نویسندگان این رده سنی با هدف دسترسی بیشتر آنها به کتاب‌ایجاد شده است.

در دستگاه‌های کیندل سایت آمازون برنامه کاربردی به همین عنوان طراحی و ساخته ‌شده که هر نویسنده‌ای با مراجعه به این برنامه می‌تواند کتاب خود را به‌طور مستقیم منتشر کند. در این برنامه امکاناتی در نظر گرفته‌شده تا نویسندگان بتوانند به‌طور مستقیم در آن تایپ کرده و تصاویر کتاب خود را درج کنند و بعد از اتمام کتاب می‌توانند آن را در کیندل آپلود کنند.

برای نویسندگان کتاب‌های کودکی که از این برنامه استفاده کرده و کتاب‌های خود را به‌صورت خودنشر در اختیار کودکان قرار می‌دهند تسهیلات و خدمات رایگان سایت آمازون در نظر گرفته‌شده است. سایت آمازون برای دسترسی بهتر نویسنده‌ها نرم‌افزار این برنامه را برای دستگاه‌های شرکت اپل و کامپیوترهای خانگی طراحی کرده است که می‌توانند متون نوشته‌شده خود را از فایل‌های مایکروسافت ورد یا نرم‌افزارهای نوشتاری دیگر فراخوانی کنند.

در ضمن به نوشته سایت آمازون در نرم‌افزار طراحی‌شده برای نویسندگان کتاب‌های مصور، از تمام فرمت‌های عکس پشتیبانی شده تا بتوانند به‌راحتی از خدمات تصویری استفاده کنند. سایت آمازون در بیانیه خود دلیل طراحی این نرم‌افزار را گسترش روزافزون کتاب‌های کودکان و به‌خصوص کتاب‌های مصور اعلام کرده است.

خواهشمندیم اگر از گلوبایت رضایت دارید به دوستان خود هم معرفی کنید 😊👇
گلوبایت در اینستاگرام گلوبایت در تلگرام
0 0 رای
رتبه بندی
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
بازخوردها
دیدن همه نظرات
0
خوشحال میشیم در مورد این مطلب نظر دهید.x